English

تقدیر از بازنشستگان دانشگاه یزد

سرپرست دانشگاه یزد طی نشست هیات رییسه دانشگاه یزد از بازنشستگان این دانشگاه تقدیر کرد.

تقدیر از بازنشستگان دانشگاه یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در نشست هیات رییسه دانشگاه یزد که یازدهم تیرماه برگزار شد از خدمات حسین اکبرزاده عضو هیات علمی بازنشسته دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی انشگاه یزد بخش تربیت بدنی و همچنین ولی الله میرحسینی و علی ادیب آرا دو تن از کارمندان بازنشسته دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این نشست حسین اکبرزاده در خصوص نحوه ورود به دانشگاه یزد گفت: از مهر ماه سال 1368 وارد دانشگاه شدم و جزء نخستین افرادی هستم که در دانشگاه یزد مشغول به کار شدم. از زمانی که دانشگاه با تعداد اندکی دانشجو در یک ساختمان اجازه ای فعالیت می کرد تا به امروز که شاهد پیشرفت دانشگاه با امکانات فراوان هستیم، در دانشگاه خدمت کردم. طی این سال ها خوشبختانه همکاران بسیار خوبی داشتم و به خاطر علاقه خودم حتی بالاتر از میانگین 40 ساعت، در دانشگاه حضور داشتم.

حسین اکبرزاده با مرور خاطراتی از حضور خود در دانشگاه گفت: سال 69 نخستین تیم ورزشی را برای مسابقات دانشجویی اعزام کردیم هر چند مقام قابل قبولی به دست نیاوردیم اما تیم ما کاپ اخلاق مسابقات را کسب کرد.

وی با اشاره به سخن ابن سینا که حرکت و ورزش درمان هر دردی است اطهار امیدواری کرد تا به رشته تربیت بدنی توجه بیشتری شود.

در این نشست محمدرضا صادقیان شاهی معاون دانشجویی دانشگاه یزد نیز ضمن تقدیر از خدمات اکبرزاده گفت: ایشان ویژگی های منحصر به فرد و نظم و انضباط مثال زدنی دارند. از ویژگی های ایشان رعایت دقیق مقررات و قوانین دانشگاه بود. زمانی که مدیر گروه تربیت بدنی بودند بحران هایی که ایجاد میشد را به خوبی مدیریت می کردند.

قاسم برید لقمانی سرپرست دانشگاه یزد نیز ضمن اشاره به سوابق علمی دکتر اکبرزاده برای وی آرزوی موفقیت و با اهدای لوح از ایشان تقدیر کرد.

در ادامه نشست ولی الله میرحسینی از کارمندان بازنشسته دانشگاه در خصوص سال ها خدمت در دانشگاه گفت: از آبان ماه 1367 و زمانی که دانشگاه هنوز دانشجو نداشت من وارد دانشگاه شدم و دفتر فنی برای ساخت ساختمان اصلی دانشگاه را تشکیل دادم. سال ها در دفتر طراحی عمرانی خدمت کردم و از سال 88 به عنوان رئیس اداره اموال مشغول به کار شدم. اواخر سال 90 مجددا به حوزه عمرانی برگشتم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر