English

آیین نکوداشت علی سلطانی گردفرامرزی برگزار شد

آیین نکوداشت علی سلطانی گردفرامرزی با حضور جمعی از استادان، مسئولان استانی و کشوری، ادبا و فرهیختگان در دانشگاه یزد برگزار شد.

آیین نکوداشت علی سلطانی گردفرامرزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، قاسم برید لقمانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد در آئین نکوداشت علی سلطانی گردفرامرزی ادیب و پژوهشگر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم در دانشگاه یزد اظهار داشت: با توجه به فلسفه و تعریف نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، نسل اول دانشگاه ها نسل آموزشی، نسل دوم پژوهشی، نسل سوم دانشگاه کارآفرین و نسل چهارم توسعه محلی و منطقه‌ای و اهتمام به ارتقا محیط پیرامون را مدنظر دارد.

وی افزود: به همت و تلاش مادی و معنوی دکتر سلطانی در سال ۷۷ بنیاد فرهنگی شاهدیه تاسیس شده و این بنیاد فلسفه زیبایی دارد و آن این است که دانش آموزی به لحاظ مشکلات اقتصادی از تحصیل بازنماند و از این بنیاد بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان بورسیه شده‌اند که این همتی والا و اقدامی ارزنده است.

وی با اشاره به زندگینامه دکتر علی سلطانی گردفرامرزی عنوان کرد: پیوسته آموختن و پیوسته آموزش دادن، توجه به مقوله‌های علمی، فرهنگی، ادبی و عرفانی، تلاش پیوسته و خستگی‌ناپذیری دائمی از ویژگی‌های این ادیب شهیر است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی