English

مشاور وزیر ارشاد در امور برنامه‌ریزی؛

کارهای داوطلبانه می تواند مسیر جدیدی در ترویج کتابخوانی باشد

مشاور وزیر ارشاد در امور برنامه‌ریزی گفت: در ترویج کتابخوانی به کار داوطلبانه نیاز داریم و کارهای داوطلبانه می تواند مسیر جدیدی در ترویج کتابخوانی باشد.

کارهای داوطلبانه می تواند مسیر جدیدی در ترویج کتابخوانی باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی‌ اصغر سیدآبادی مشاور وزیر ارشاد در امور برنامه‌ریزی در نشست هم‌‌اندیشی معاونان فرهنگی و رسانه‌ای ادارات کل ارشاد استان‌های کشور که با موضوع برنامه‌های ترویج کتابخوانی در محل سالن همایش‌های باقرالعلوم یزد برگزار شد توسعه هر حوزه‌ای را در گرو کتاب دانست و اظهار داشت: زمانی که نامی از کتاب برده می‌شود همه به فکر فرهنگ و آن را مختص مباحث فرهنگی می‌دانند و این در حالی است که هر پیشرفتی نیازمند کتاب است تا بتواند به رشد و توسعه دست یابد.

مشاور وزیر ارشاد در امور برنامه‌ریزی با بیان اینکه ترویج کتابخوانی ترویج همه فضیلت‌ها و تجربه‌ها است خاطرنشان کرد: در زمینه فرهنگ‌سازی همگان باید دغدغه داشته باشند زیرا مختص به یک بخش و یا مجموعه خاص نیست.

وی با اشاره به کمرنگ شدن انسجام اجتماعی گفت: برای تغییرات نیازمند ورود نهادهای اجتماعی بسته به نوع فعالیتشان هستیم که با کار داوطلبانه در سطح جامعه بتوانند این تغییرات را اعمال کنند.

سید آبادی یکی از راه‌های ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و دست‌یابی به نتایج مثبت در این خصوص را انجام کارهای داوطلبانه دانست و اضافه کرد: کارهای داوطلبانه بسیار اثر بخش بوده به شکلی که برخی از آسیب‌های فردی را نیز به این شکل می‌توان برطرف ساخت و مسیر جدیدی برای پرداختن به این امر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر