English

استاندار یزد؛

فرهنگ استفاده از وکیل در بسیاری از مراودات اجتماعی باید محقق شود

استاندار یزد گفت: نتایج برگزاری همایش اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران در یزد می تواند تحقق فرهنگ استفاده از وکیل در بسیاری از مراودات اجتماعی باشد.

فرهنگ استفاده از وکیل در بسیاری از مراودات اجتماعی باید محقق شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در دیدار رئیس و مسئولان برگزاری سی و دومین همایش اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران افزود: در فعالیت کانون وکلای یزد چند نکته قوت و ارزشمند وجود دارد که باعث تعامل و همراهی در بین دستگاه های دولتی و حاکمیتی استان یزد شده است.

وی اظهار داشت: تعامل و همراهی وکلای استان یزد با دستگاه های مختلف و فعالیت های اجتماعی محور کانون وکلا در مسائل فرهنگی و زیست بوم استان یزد بسیار ارزشمند است.

استاندار یزد با اشاره به استقرار کانون وکلا در بافت تاریخی گفت: استقرار این کانون در بافت تاریخی بعد اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی زیادی دارد و این روحیه ای که در اعضا وجود دارد نشان می دهد که کانون در حوزه های مختلف می تواند به خوبی ظاهر شود.

طالبی ابراز امیدواری کرد برگزاری همایش کشوری وکلا در یزد نتایج ارزنده ای داشته باشد و فرهنگ استفاده از وکیل نیز در بسیاری از مراودات اجتماعی نهادینه و محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی