English

استاندار یزد بیان کرد؛

وجود همکاری و همدلی بین دستگاه ها و مردم در یزد

استاندار یزد گفت: تعامل بسیار خوبی بین مردم و دستگاه های اجرایی همراه با تلاش گسترده در سایه همدلی در استان یزد وجود دارد و باید برای تداوم آن همه به وظایف خود عمل کنند.

وجود همکاری و همدلی بین دستگاه ها و مردم در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد گفت: در شرایطی هستیم که باید مسئولان با برنامه ریزی مشخص و فعالیت های ابتکاری زمینه مشارکت بیشتر بخش خصوصی و خیران را در کمک به دولت و نظام فراهم کنند.

طالبی افزود: بهره گیری از تمام ظرفیت ها، ایجاد زمینه مناسب برای حضور بخش خصوصی و خیران و تلاش برای تولید و اشتغال مورد نیاز و جذب نیروهای بومی دانشگاهی باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان داشت: ترویج روحیه همدلی، مشارکت فعال مردم همانند گذشته در عرصه های مختلف با برنامه ریزی و توجه به ظرفیت های استان یزد باید مدنظر همگان قرار گیرد.

استاندار یزد تصریح کرد: در سایه احساس تکلیف هم اکنون در یزد و همه مناطق تابعه استان یک جو همکاری و همدلی وجود دارد و این موجب موفقیت در بخش های مختلف شده است.

طالبی گفت:تعامل بسیار خوبی بین مردم و دستگاه های اجرایی همراه با تلاش گسترده در سایه همدلی در استان یزد وجود دارد و باید برای تداوم آن همه به وظایف خود عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر