English

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد؛

خیرین مدرسه ساز یزدی در مدارس تجلیل می شوند

مدیر کل آموزش و پرورش یزد گفت: هدف از رویکرد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در مدرسه، تقویت تعامل و پیوند بیشتر خیرین با دانش آموزان و معلمان در مدارس ساخته شده است.

خیرین مدرسه ساز یزدی در مدارس تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش یزد افزود: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با شعار  افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز  در مدارس خیری استان برگزار می شود.
وی برگزاری جشنواره را رویدادی فرهنگی و اجتماعی مهم در استان یزد یاد کرد و اظهار داشت: برگزاری این جشنواره همزمان در 450 مدرسه خیری و با حضور افراد نیک اندیش پیش بینی شد.
وی ادامه داد: جشنواره هر سال به منظور تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و جذب مشارکت های مردمی جدید و با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، این اداره کل و مجمع خیرین مدرسه ساز برگزار می شود.
دانافر تصریح کرد: هدف از رویکرد برگزاری جشنواره در مدرسه، تقویت تعامل و پیوند بیشتر خیرین با دانش آموزان و معلمان در مدارس ساخته شده است.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش یزد در سال 97، 400 میلیارد ریال توسط خیرین در اجرای 29 پروژه برای ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی جذب شد و در حال حاضر 90 پروژه خیری در دست اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر