English

مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد؛

فاضلاب رها شده یزد برای مردم مشکل بهداشتی ایجاد کرده است

مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد گفت: 20 سال است که فاضلاب یزد از 20 لیتر به 280 لیتر رسیده و با هزینه زیاد تصفیه شده و رها می شود و برای مردم مشکلات بهداشتی ایجاد کرده است.

فاضلاب رها شده یزد برای مردم مشکل بهداشتی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی اسلامی مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد گفت: متاسفانه معضل پشه و رها شدن پساب فاضلاب و عدم استفاده از آن مصیبتی است که مردم را دچار کرده بویژه در مناطق شهر شاهدیه و زارچ نارضایتی هایی بخصوص در فصل بهار و تابستان ایجاد می کند.

وی افزود: من و همه همکارانم از اینکه مردم شاهدیه ناراضی هستند ناراحتیم و همه اقداماتی که جهت کاهش مشکل لازم بوده انجام داده و خواهیم داد اما تا زمانی که این آب به مصرف نرسد و در بیایان رها شود پتانسیل وجود پشه وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: 20 سال است که از 20 لیتر شروع و به 280 لیتر رسیده که فاضلاب با هزینه زیاد تصفیه شده و رها می شود و سپس تبخیر و برای مردم نیز مشکل ایجاد کرده است.

اسلامی اظهار داشت: در همان اوایل احداث تصفیه خانه فاضلاب سرب و روی مهدی آباد و موسسه کوثر تخصیص همه پساب را گرفته اند ولی معلوم نیست کی قرار است استفاده شود و ما فقط اقدامات پیشگیرانه داریم و تا این آب مصرف نشود و یا انتقال نیابد این مشکل خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی