English

استاندار یزد؛

بیانیه گام دوم انقلاب یک سند مهم بالادستی است

استاندار یزد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند مهم بالادستی در اختیار ماست و باید بیش از گذشته با بهره گیری از آن برای موفقیت نظام و انقلاب و طرح ها و برنامه ها استفاده شود.

بیانیه گام دوم انقلاب یک سند مهم بالادستی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست گفت و گوی دولت و جوانان که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد افزود: جوانان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های مختلف هستند.

وی ادامه داد: بهره گیری توان نسل جوان برای توسعه استان یزد بر حسب ضرورت در مسائل مختلف اساس کار و هدف بزرگی است که باید بیش از گذشته برای اجرایی شدن آن تلاش کرد.

استاندار یزد به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و آن را یک فرصت و زمینه خوبی برای توجه خاص به نسل جوان و استفاده از دیدگاه و دانش و علاقه آنها در برنامه های مختلف تاکید کرد.

طالبی افزود: این بیانیه به عنوان یک سند مهم بالادستی در اختیار ماست و باید بیش از گذشته با بهره گیری از آن برای موفقیت نظام و انقلاب و طرح ها و برنامه ها استفاده شود.

استاندار یزد تصریح کرد: واگذاری امور به جوانان بر حسب نیاز و تقویت و حمایت از تشکل های مردم نهاد باید در اولویت دستگاه های اجرایی و مدیران قرار گیرد.

طالبی در ادامه به وجود مشکلات اقتصادی اشاره کرد و یادآورشد: برای بررسی وضعیت موجود قطعا باید عوامل مختلفی را مدنظر قرار داد چون تحریم ها، سوء مدیریت و برخی تصمیم های خارج از دولت که همه در مسائل موثر است.

استاندار یزد گفت: نقدهایی که به دولت وارد می شود احتیاج به بررسی و در نظر گرفتن تمام مسائل و تنگناها دارد و باید برای اظهار دقیق و منطقی تمام جوانب را مدنظر قرار داد.

طالبی به اهمیت مطالبات سیاسی توسط گروه ها، احزاب، تشکل ها و فعالان مختلف فرهنگی، دانشگاهی و اجتماعی به عنوان یک موضوع ارزشمند یاد کرد و بیان داشت: مطالبات برحق است ولی باید همواره منافع و مصالح کشور را مدنظر داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر