English

محمدرضا صباغیان؛

رسیدگی به مردم بیشتر مورد توجه مسئولان باشد

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم توسط مسئولان باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

رسیدگی به مردم بیشتر مورد توجه مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در کارگروه توسعه مهریز افزود: از مطالبات مهم مردم منطقه جابجایی این پاسگاه است که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.
وی اشاره ای به محل جدید ساخت پاسگاه نکرد و ادامه داد: با جابجایی این پاسگاه از منطقه رضایت مردم و مسئولان که سال های متمادی است پیگیر آن است جلب می شود.
نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین به اهمیت رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم توسط مسئولان اشاره کرد.
صباغیان تصریح کرد: هیچ خدمتی در جمهوری اسلامی بالاتر از خدمت و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم نیست و باید همه مدیران بیش از گذشته در این زمینه اقدام کنند.
همچنین فرماندار مهریز به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست برای تحقق این امر مهم دولت را یاری دهند.
رضا زارع زاده مهریزی افزود: اهمیت تولید در آن است که موجب اشتغال و توسعه شهر می شود و باید بخش خصوصی بیش از گذشته در برنامه ها مشارکت کند.
بخشدار مرکزی مهریز هم به اهمیت برنامه ریزی و همکاری بین بخشی در تحقق اهداف نظام و دولت در این شهرستان به عنوان یک امر مهم تاکید کرد.
مهدی دهقانی زاده افزود: رسیدگی به مسائل مردم در بخش مرکزی و پیگیری فعالیت های عمرانی و فرهنگی با همت و همکاری دهیاران انجام می شود.
پاسگاه شهید مدنی در کیلومتر پنج جاده اصلی مهریز به کرمان قرار دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر