English

مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد؛

معضلات اجتماعی باید بیان شود تا به زخمی عمیق تبدیل نشود

مدیرکل دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری یزد گفت: نشست گفت‌وگوهای اجتماعی در قالب زبان هنر اعم فیلم، تئاتر ، عکس و گرافیک باید مطرح شود تا معضلات اجتماعی به زخمی عمیق تبدیل نشود.

معضلات اجتماعی باید بیان شود تا به زخمی عمیق تبدیل نشود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فخر السادات خامسی هامانه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: با زبان هنر می‌توان بسیاری از مسائل اجتماعی را شیواتر مطرح کرد و اثر آن به‌مراتب بیشتر از برنامه‌ریزی‌هاست که در این حوزه تعریف می‌شود. 

خامسی هامانه اظهار داشت: گزارش‌هایی که از معضلات اجتماعی در جامعه منتشر می‌شود با نگاه روزنامه‌نگاری لازم است از سطح به عمق این معضلات پرداخته شود. 
وی تصریح کرد: معتقدیم اگر بسیاری از موضوعات اجتماعی در قالب دردهای جامعه بیان نشود ممکن است به زخم‌های ریشه‌داری تبدیل شود که در آینده التیام آن خیلی ساده هم نباشد. 
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد اضافه کرد: تجربه ثابت کرد، اگر زمانی ایدز گفته نشد نگفتن آن نه‌تنها دردی را در جامعه درمان نکرد بلکه موجب آسیب‌های بیشتر این بیماری شد، دردهای اجتماعی هم از این نوع است که مطرح نشدن آن‌ها برای التیام بخشیدن به آن‌ها آسان نخواهد بود. 
وی خاطرنشان کرد: نشست گفت‌وگوهای اجتماعی و هنری پگاه در قالب زبان هنر اعم فیلم، تئاتر ، عکس و گرافیک باید مطرح شود. 
خامسی هامانه اضافه کرد: تفاوت این نشست با نشست‌های دیگر هنری این است که درزمینهٔ موضوع اجتماعی بحث و تبادل‌نظر می‌شود و سپس تحلیل محتوای اجتماعی خواهیم داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر