English

فرمانده انتظامی استان یزد:

همراهی و مشارکت مردم و رسانه عنصر مهم در موفقیت پلیس است

فرمانده انتظامی استان یزد در نشست اعلام برنامه های نوروزی پلیس یزد گفت: بسیاری از دستاوردهای نیروی انتظامی نتیجه همراهی و مشارکت مردم و اصحاب رسانه است.

همراهی و مشارکت مردم و رسانه عنصر مهم در موفقیت پلیس است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های نوروز98 در استان با اشاره به نقش خبرنگاران در افزایش احساس امنیت عمومی جامعه،‌ اظهار کرد: بسیاری از دستاوردهای نیروی انتظامی نتیجه همراهی و مشارکت مردم و اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به اهمیت فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی،‌ افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران به واسطه سربازان امنیت و پشتوانه ملت، امروز به عنوان منشأ تأثیرگذار در جهان شناخته شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با بیان این که امروز دشمن کینه خود را در قالب جنگ اقتصادی دنبال می‌کند،‌گفت: حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف مهمترنی رسالت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

میرحیدری ایران را از جمله امن‌ترین کشورهای جهان و استان یزد را امنترین استان کشور دانست و بیان کرد: استان یزد در تمام شاخص‌های امنیتی وضعیتی مطلوب دارد.

این مسئول حراست از ارزش‌‎های انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق مردم را اولویت جدی پلیس عنوان کرد و افزود: فرماندهی انتظامی استان یزد اجرای سه طرح ارتقای امنیت اجتماعی، روان سازی ترافیک و چهارشنبه سوری را در دستور کار شب عید خود قرار داده است.

وی با بیان این که رزمایش طرح نوروزی ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد از 23 اسفند ماه امسال با حضور عوامل اجرایی اداره کل راهداری، اورژانس و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار می‌شود، گفت: قرارگاه نوروزی پلیس استان یزد فعالیت رسمی خود از 25 اسفندماه در محدود استحفاظی تعیین شده آغاز می‌کند.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر از 13 اسفندماه را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار پلیس دانست و بیان کرد: افراد دستگیر شده طبق قانون 80 روز در بازداشت پلیس بوده و تاکنون 130 نفر معتادمتجاهر از سطح شهر یزد جمع آوری شده است.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: اجرای گشت‌های رضویون با همکاری بسیج، استقرار ایستگاه‌های پلیس در هشت نقطه شهر یزد و 18 نقطه استان یزد، کنترل اتباع خارجی و ساماندهی خانه‌های مسافر سطح استان، از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور فرماندهی انتظامی استان یزد ویژه تعطیلات نوروز98 است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر