English

فرمانده انتظامی استان یزد:

روابط عمومی ها موثرترین نهاد برای شکست دشمن و امید بخشی به جامعه هستند

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در حالیکه اختلال دشمن در پیشبرد روند اقتصادی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و ایجاد فاصله بین مردم، نظام و حاکمیت انکار ناپذیر است روابط عمومی ها می توانند مانع به هدف رسیدن دشمن شوند.

روابط عمومی ها موثرترین نهاد برای شکست دشمن و امید بخشی به جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری  فرمانده انتظامی استان یزد در همایش روابط عمومی ها گفت: حمایت مردم از پلیس و مشارکت و توجه آنها به بحث امنیت یکی از مهمترین عوامل موفقیت ناجا در ایجاد امنیت پایدار در جامعه است.

 وی با تبریک روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن خاطرنشان کرد: تعامل بیش از پیش ادارات و ارتقای احساس امنیت در جامعه حاصل این نشست هاست.

وی خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی ها در جامعه و در آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و در این دورانی که استکبار جهانی با جنگ روانی و اقتصادی در مقابل اسلام و انقلاب صف آرایی کرده، نقش مهم و بی بدیلی است.

سردار میرحیدری اضافه کرد: در حالیکه اختلال دشمن در پیشبرد روند اقتصادی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و ایجاد فاصله بین مردم، نظام و حاکمیت وجود دارد از موثرترین نهادهایی که می تواند مانع به هدف رسیدن دشمن شود روابط عمومی ها هستند.

رئیس پلیس استان یزد تصریح کرد: به طور حتم روابط عمومی ها که رسالت خطیری را دنبال می کنند اگر با تدبیر و بصیرت خود برکات انقلاب اسلامی را برای جامعه به خصوص نسل جوان به خوبی تبیین کنند؛ دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در نسل جدید موفق نخواهد بود.

میرحیدری رسالت روابط عمومی ها در معرفی خدمات و عملکرد جمهوری اسلامی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: معرفی مطلوب خدمات و عملکرد هر دستگاه توسط روابط عمومی ها به مردم، باعث افزایش دلدادگی مردم به نظام و حاکمیت می شوند.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه نقش روابط عمومی ها در ارتقای احساس امنیت در جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: پلیس از دستگاه های مختلف انتظار دارد با معرفی توفیقات انجام شده در حوزه انتظامی، در ارتقای احساس امنیت یاریگر پلیس باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر