English

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

نمایشگاه بزرگ کتاب و مطبوعات و رسانه های دیجیتال در یزد برگزار می شود

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اعلام کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب و مطبوعات و رانه های دیجیتال در یزد برگزار می شود.

نمایشگاه بزرگ کتاب و مطبوعات و رسانه های دیجیتال در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، "مجید جوادیان‌زاده" با بیان اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 27 بهمن تا سوم اسفند است عنوان کرد: هر ساله مردم یزد استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل می‌آورند.

مدیرکل ارشاد استان یزد تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب یزد امسال در 325 غرفه برپا می‌شود و 750 ناشر اقدام به عرضه محصولات خود در این نمایشگاه می‌کنند.

وی افزود: یکی از تفاوت‌های این نمایشگاه با سال‌های قبل، عدم حضور ناشران خارجی و همچنین ناشران کتاب‌های کمک درسی در غرفه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه این چنین نمایشگاه‌هایی نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت کتاب‌خوانی در استان دارد خاطرنشان کرد: هر ساله این نمایشگاه با حضور پرشور مردم استان در اسفند‌ماه برگزار می شده است.‌

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 13  و همچنین 16 تا 21 و 30 دقیقه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد مراجعه کنند.

وی اعلام کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌های دیجیتال یزد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار می‌شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر