English

فرماندار ابرکوه تاکید کرد؛

لزوم حفظ کرامت مردم با اصلاح روند توزیع گوشت تنظیم بازار

فرماندار ابرکوه گفت: ایجاد صف‌های طولانی متقاضیان گوشت تنظیم بازار به علت افزایش قیمت‌ها، موجب نارضایتی مردم و خدشه‌دار کردن کرامت انسانی افراد شده که باید این روند اصلاح شود.

لزوم حفظ کرامت مردم با اصلاح روند توزیع گوشت تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری موج یزد، "محمد کاظمی نسب" در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ابرکوه اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید گوشت منجمد و تازه گوسفندی تنظیم بازار ، کارگروه مربوطه باید اقدامات لازم را پیرامون کاهش نارضایتی‌های به وجود آمده در مورد تشکیل صف‌های طولانی و حفظ کرامت انسانی شهروندان، انجام دهد.

وی تصریح کرد: ضمن این که با پیگیری‌های به عمل آمده، سهمیه گوشت شهرستان نسبت به هفته‌های گذشته افزایش ‌یافته و نیاز است که نظارت بیشتری جهت توزیع مناسب به عمل آید.

فرماندار خاطرنشان کرد: دریافت اقلام تنظیم بازار حق قانونی همه افراد است و هیچ‌کسی نمی‌تواند مانع دریافت این سهمیه شود لذا دولت در نظر دارد با توجه به محرومیت شهرستان از یک‌سو و افزایش قیمت‌ها و متقاضیان از سوی دیگر، مکانیزمی مناسب جهت توزیع گوشت تعریف کند.

وی ضمن اشاره به سومین مرحله گشت‌های مشترک تنظیم بازار، ابراز کرد: عملیات نظارتی به هر میزان که باشد بازخوردهای مثبت به همراه دارد که با ورود دولت و قوه قضائیه در متعادل کردن قیمت‌ها مؤثر است.

کاظمی‌نسب ادامه داد: در گشت‌های مذکور اخطارهای لازم به متخلفان داده شده و هیچ صنف خاصی مدنظر نیست بلکه هدف اصلی و اولویت گشت‌ها، سود عمومی مردم است که در آستانه عید نوروز با آرامش خاطر حداکثری اقدام به خرید کنند.

وی ضمن تأکید بر موضوع اهمیت به‌سلامت و بهداشت مردم در کارگروه تنظیم بازار، عنوان کرد: مسئولین مربوطه مراقب باشند تا مصلحت و منفعت مردم را در نظر گرفته و مراقب باشند سلامت و بهداشت مردم تهدید نشود. لذا در این رابطه کنترل و نظارت صورت گرفته و با کوچک‌ترین تخلف برخورد قانون انجام شود.

«سید مسعود میرحسینی» رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز از توزیع شش هزار و 100 کیلوگرم گوشت تنظیم بازار در شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 500 کیلو گوشت منجمد و 4350 کیلوگرم مرغ منجمد و تازه نیز در ابرکوه و بخش بهمن توزیع شده است.

در خاتمه این جلسه مصوب شد تا بعد از این در جهت جلوگیری از به وجود آمدن صف‌های طولانی، توزیع گوشت با ارائه کارت ملی و شناسنامه انجام و زمان پخش نیز توسط عاملان متفاوت باشد.

در رابطه با توزیع لاستیک نیز مقرر شد که لاستیک مورد نیاز مسافران با ارائه کپی کارت ملی فرد و کارت ماشین انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر