English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان؛

توزیع گوشت تا رسیدن بازار به تعادل ادامه یابد/قیمت ماهی در هرمزگان رضایت بخش نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: عرضه گسترده گوشت سفید و قرمز در سطح استان برای کاهش قیمت این محصول و رسیدن آن به قیمت تعادلی با قدرت ادامه یابد.

توزیع گوشت تا رسیدن بازار به تعادل ادامه یابد/قیمت ماهی در هرمزگان رضایت بخش نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «ایرج حیدری» در سی و یکمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تنظیم بازار استان به ویژه بازار گوشت و ماهی، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی متولی حوزه تنظیم بازار استان همچون  سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های عضو کارگروه تنظیم بازار با  برنامه ریزی مشخص و عملی نسبت به تنظیم بازار استان به ویژه بازار گوشت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام استان عرضه گوشت سفید و قرمز در شبکه های توزیع استان را همچنان با قدرت تا رسیدن بازار این محصول به قیمت تعادلی ادامه دهد، گفت: دامپزشکی نسبت به تسهیل ورود دام به استان اقدام و ظرفیت کشتارگاه های استان را  افزایش دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار استان به ویژه بازار گوشت تشدید شود و از هر گونه سوء استفاده احتمالی در بازار جلوگیری بعمل آید.

حیدری با انتقاد از بازار ماهی استان، تصریح کرد: قیمت ماهی در بازار استان رضایت بخش نیست و جهاد کشاورزی به همراه  اداره کل شیلات هرمزگان برنامه مدونی در سریع ترین زمان ممکن برای مدیریت بازار ماهی ÷تا رسیدن قیمت این محصول به نقطه تعادلی ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در صورت عرضه مناسب ماهی در بازار استان و کاهش قیمت این محصول شاهد فشار کمتری بر بازار گوشت خواهیم بود، گفت: دستگاه های مجری از ظرفیت دستگاه نظارتی همانند تعزیرات حکومتی و دادستانی برای کنترل و نظارت بر بازار استان بهره ببرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان کرد: فرمانداران شهرستان های تابعه استان با هماهنگی دستگاه های متولی حوزه بازار و همچنین دستگاه های نظارتی، نظارت بر بازار در شهرستان های استان را  تشدید کنند و از هرگونه سوء استفاده های احتمالی به ویژه عرضه مایحتاج عمومی خارج از شبکه اصلی توزیع جلوگیری بعمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه