English

معاون هلال احمر یزد خبر داد:

۳۹ حادثه‌ دیده‌ی طوفان در کمربند غربی میبد امداد رسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به بروز طوفان و برخورد چندین خودرو در کمربندی غربی میبد در روز گذشته که موجب مسدود شدن مسیر شد، از امدادرسانی نیروهای هلال احمر در این رابطه خبر داد.

39 حادثه‌ دیده‌ی طوفان در کمربند غربی میبد امداد رسانی شدند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، "محمد زارع سروی" در این باره گفت: به دنبال طوفان عصر دیروز که موجب کاهش دید افقی رانندگان، مسدود شدن مسیر کمربند غربی میبد و برخورد چندین خودرو شد، چهار تیم عملیاتی امداد و نجات شامل دو تیم تخصصی امداد و نجات جاده‌ای از پایگاه کمربند غربی میبد و امامزاده سید نورالدین اردکان  و دو تیم از مرکز استان شامل یک تیم امداد و نجات جاده‌ای و تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: در این حادثه توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان به ۳۹ نفر امداد‌رسانی و نیز به پنج نفر خدمات سرپایی ارائه شد.

زارع سروی گفت: در این حادثه، عوامل جمعیت هلال احمر با به کارگیری 11 نفر نیروی عملیاتی، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو کمک‌دار سبک به یاری این هموطنان شتافتند. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در پایان خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان هشدارهای مربوطه را جدی بگیرند چرا که با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌ها می‌توان از بروز برخی حوادث و خسارات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر