English

جست و جوی بی وقفه امداد گران هلال احمر برای یافتن جوان مفقود شده در کوهستان دنا

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از مفقود شدن یک جوان 26 ساله در کوه دنا و جستجو برای پیداکردن این جوان خبر داد.

جست و جوی بی وقفه امداد گران  هلال احمر برای یافتن جوان مفقود شده در کوهستان دنا

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کریمی گفت: طی اطلاع به مرکز فرماندهی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر ناپدید شدن یک جوان در کوهستان دنا، ارتفاعات قاش مستان، تیم های امداد ونجات این جمعیت بلافاصله به مسیر قاش مستان خفر اعزام شدند.

وی با اشاره به وجود یخچال های طبیعی در منطقه و عملیات جست و جو و نجات و سختی کار افزود: 5 تیم امداد و نجات کوهستان شامل۲۰نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر برای یافتن این جوان درکوهستان، با زدن کارگاه مشغول عملیات جستجو هستند.

کریمی با بیان اینکه عملیات جستجوی هوایی توسط بالگرد و تیم امداد هوایی نیز در منطقه انجام شد اما نتیجه نداشت، تصریح کرد: جستجو به صورت زمینی و با همکاری دو تیم آن است (سگ های جستجو و نجات) از جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه علت حضور این جوان به تنهایی در این منطقه در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: لوازم شخصی این فرد در نزدیکی جان پناه پیدا شده و ردی هم از وی در برف به جای مانده است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه