English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خبر داد؛

بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه فجر امسال اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: در دهه فجر امسال بیش از یکصد برنامه با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در سراسر شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود.

بیش از 100 برنامه در دهه فجر امسال اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شامگاه سه شنبه "علی فاتحی" در نشستی با اصحاب رسانه به بیان برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و گفت: امسال بیش از 100 برنامه که حدود 30 درصد آن با محوریت مساجد است، در ابرکوه برگزار می‌شود.

فاتحی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: با توجه به بعثت انقلاب و حجم عظیم دشمنی‌ها علیه نظام دهه فجر امسال با حساسیت بیشتری همراه است؛ لذا در نظر داریم در راستای ایجاد وحدت هر چه بیشتر در صفوف امت و مسوولان نظام پشت سر مقام معظم رهبری، برنامه‌های 40 سالگی انقلاب را به‌طور ویژه برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ، افزود: نظامی که بنا داریم 40 سالگی آن را جشن بگیریم حاصل مجاهدت کسانی است که یا در زندان‌های ساواک به شهادت رسیده و جانباز شدند، یا به جوخه‌های اعدام سپرده شده و یا همچون حضرت امام از شهر و کشور خود تبعید شده و در بند خباثت‌های هر دو پهلوی و استکبار جهانی گرفتار شدند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب دسیسه‌های متعددی ازجمله قائله‌های اوایل انقلاب، منحرفینی که ابتدا در قالب دوست وارد شدند و در واقع دشمنانی بودند که فرار کرده و امروز نقش اپوزیسیون را در خارج از کشور ایفا می‌کنند و ... توسط استکبار جهانی علیه نظام شکل گرفت.

فاتحی اضافه کرد: بسیاری از افراد نتوانستند با اهداف حضرت امام همراه شده و ریزش کردند در مقابل شاهد رویش جوانانی بودیم که در دفاع مقدس در مقابله هجمه‌های سنگین دشمنان و صدام ایستادگی و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه عنوان کرد: امروز معاندین و کسانی که در مقابل عظمت و قدرت انقلاب یارای مقاومت ندارند، تنها با شبهه افکنی و شایعه‌پراکنی قصد ایجاد تزلزل در نظام را دارند. اینان باید بدانند که 40 سال از حیات طیبه انقلابی که پایان آن را چند ماه و چند و روز تصور می‌کردند، گذشت و به لطف خدا و مقاومت مردم در مسیر خود حرکت می‌کند تا به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

فاتحی شعار دهه فجر امسال را «افتخار به گذشته و امید به آینده» دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری سران معاندین به زباله‌دان تاریخ می‌روند و کسی از آنان یادی نمی‌کند؛ اما انقلاب ما حیات طیبه خود را ادامه می‌دهد و نویدبخش آینده روشنی برای همه جهانیان خواهد بود.

وی در خاتمه رژه موتوری و خودرویی، عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان انقلاب، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، اجرای سرود و نمایش همگانی در سطح شهرستان، نشست‌های روشنگری 40 سالگی انقلاب، نورافشانی، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و ... را ازجمله برنامه‌های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج در ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر