English

فرمانده نیروی انتظامی یزد:

متأسفانه بیشترین جرائم استان یزد نشات گرفته از ورود مجرمین غیربومی است

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان یزد تمام تلاش خود را در راستای ایجاد بالاترین سطح امنیت در استان یزد به کار بسته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست، گفت: خوشبختانه استان یزد در شاخص‌های امنیتی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

متأسفانه بیشترین جرائم استان یزد نشات گرفته از ورود مجرمین غیربومی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار"محمدرضا میرحیدری " صبح امروز در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سالن کوثر استانداری برگزار شد، گفت: شاخص‌هایی استان یزد تحت عنوان دارالعباده و حسینیه ایران کسب کرده و خوشبختانه استان یزد در این راستا یک شرایط ویژه‌ای را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان یزد در شاخص‌های امنیتی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است، اظهار داشت: متأسفانه بیشتر جرائم استان یزد نشات گرفته از ورود مجرمین غیربومی است که در حال عبور از استان یزد هستند و همچنین در داخل استان توقف کرده‌اند؛ کما اینکه اتباع ساکن در یزد هم بخشی از تخلفات را انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان یزد تمام تلاش خود را در راستای ایجاد بالاترین سطح امنیت در استان یزد به کار بسته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست، خاطرنشان کرد: استان یزد در بحث امنیت ملی، با توجه به گستردگی کویر در سطح استان، علی‌رغم استقرار یگان تکاوری در کویر، نیازمند ایجاد پایگاه پهبادی در این منطقه نیز است.

میرحیدری ضمن درخواست از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای پشتیبانی این موضوع و اینکه حمایت‌های لازم در این راستا صورت گیرد، تصریح کرد: بحث دوم در ارتباط با تولیداتی است که در حوزه وزارت محترم دفاع وجود دارد که به دلیل هزینه بالای آن این امکان را استان ندارد که مبادی ورودی را به‌وسیله آن تجهیز کند؛ لذا انتظار این است که وزارت دفاع تمهیداتی را برای این موضوع در یزد در نظر گیرد.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه استان یزد با توجه به موقعیت جغرافیایی، می‌تواند به برخی از استان‌های دیگر همسایه خود نیز ارائه خدمات کند، اذعان کرد: این مهم نیازمند یک مرکز و پایگاه آموزش است و خوشبختانه مصوبه این موضوع انجام شده و در بافق ایجاد می‌شود؛ اما برای تجهیز این مرکز نیازمند کمک بیشتر هستیم که امیدواریم نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر