English

آزاد سازی ۱۰ هکتار از اراضی ساحلی منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با همکاری نیروهای مرزبانی و نیروی انتظامی ۱۰ کیلومتر از زمین های ساحلی منطقه آزاد انزلی آزاد سازی شد.

رضا مسرور در گفت و گو با خبرنگار موج، اظهار کرد: در راستای ساماندهی و آزادسازی حریم ۶۰ متری نوار ساحلی و اراضی ملی منطقه، از سوی یگان حفاظت از اراضی این سازمان و با همکاری نیروهای مرزبانی و نیروی انتظامی ۱۰ کیلومتر از زمین های ساحلی منطقه آزاد انزلی آزاد سازی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه افراد سود جو از طریق دیوار کشی، نصب سیم خاردار و ساخت آلاچیق در روستاهای امین آباد، چپرپرد پایین و جفرود بالا اقدام به تصرف اراضی ملی و نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی کرده بودند، افزود: با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی موانع وساخت و سازهای غیر مجاز ایجاد شده در وسعت ۱۰ کیلومتر از سواحل منطقه معدوم و زمین های مورد تصرف آزاد شد.

مسرور برخورد جدی و قانونی با متصرفان اراضی ملی و ساحلی رااز اولویت های سازمان منطقه آزاد انزلی برشمرد و تصریح کرد: در این مسیر از همکاری همه شهروندان منطقه به منظور پاسداشت اراضی برای خلق فرصت در جهت توسعه منطقه استقبال می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مهم ترین اقدامات یگان حفاظت این سازمان در محدوده منطقه آزاد انزلی را برخورد با تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم جاده ها، رودخانه ها و ۶۰ متری ساحل دریا، تصرفات اراضی، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ماسه و صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه