English

ثبت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در گیلان / برگزاری نمایشگاه فن‌بازار در گیلان

رئیس پارک علم و فناوری گیلان به ثبت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های مذکور پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مجید متقی‌طلب در جلسه رفع موانع تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان در گیلان اظهار کرد: پارک علم و فناوری گیلان از نظر تعداد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، سطح تجاری‌سازی فناوری‌ها و میزان گردش مالی شرکت‌های مستقر و مسوولیت‌های ملی و بین‌المللی در ردیف چهار استان برتر کشور است.

وی به ثبت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های مذکور پرداخت شده است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه ۲۴۰ شرکت فناور در این پارک مستقر هستند، تصریح کرد: شرکت‌های مذکور از تمام مزایای شرکت‌های دانش‌بنیان به غیر از معرفی به صندوق نوآوری و شکوفایی برای دریافت تسهیلات استفاده می‌کنند.

متقی‌طلب متذکر شد: انجام فرایند ثبت شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان به عنوان شرکت دانش‌بنیان حائز اهمیت است.

وی از برگزاری نمایشگاه فن‌بازار، فناوری منتخب دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور در گیلان خبر داد و گفت: سوم تا پنجم شهریور ماه امسال نمایشگاه مذکور در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

این مسوول یادآور شد: تاکنون بیش از ۴۰۰ فناوری آماده تجاری‌سازی از ۷۰ دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری کشور برای حضور در نمایشگاه مذکور اعلام آمادگی کردند.

   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه