English

اجرا شدن صد درصد طرح های هادی در شهرستان رشت

فرماندار رشت به اجرای طرح‌های هادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح‌های هادی ۲۰ درصد از متوسط کشوری جلوتر هستیم و صد درصد این طرح‌ها در شهرستان رشت آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سید عیسی مهدوی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه دو هدف اصلی را در رشت پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: موضوع نخست طرح آمایشی سرزمینی گیلان است که توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در حال تکمیل است.

وی به مشخص شدن برش‌های شهرستانی طرح آمایش سرزمینی گیلان اشاره کرد و افزود: اظهار نظر نهایی در مورد طرح آمایش سرزمینی در این جلسه انجام شده و دوشنبه هفته جاری به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان اعلام می‌شود.

فرماندار رشت در ادامه با بیان اینکه تعداد شش پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان ویژه شهرستان رشت است، خاطرنشان کرد: ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، احداثدو بیمارستان، ساماندهی پره‌های صیادی و پروژه راهسازی سنگر سیاهکل که ۴٫۵ کیلومتر از آن باقی‌مانده، از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان است.

مهدوی، پروژه‌های مذکور را با ماهیت ملی خواند و بیان کرد: بهره‌برداری از شش پروژه مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان متعلق به شهرستان رشت است.

وی بر مشخص کردن وضعیت پروژه‌های مذکور تا ۲۰ روز آینده تأکید کرد و گفت: طرح آمایش سرزمینی گیلان در برخی از موارد ویژه شهرستان رشت بوده و توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پهنه‌بندی شده است.

فرماندار رشت با اشاره به اجرایی شدن ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، خاطرنشان کرد: امسال ۳۰ درصد از اعتبارات پروژه مذکور اختصاص پیدا کرده و ۱۵ پروژه برای آن تعریف شده است.

مهدوی به اقدام‌های انجام شده بیشتر توسط شهرداری رشت اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری رشت از منابع داخلی خود پروژه مذکور را اجرایی کرده و این امر تداوم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های افتتاحی عمرانی و تولیدی شهرستان رشت در هفته دولت امسال مشخص شده است، اظهار کرد: در هفته دولت تعداد ۲۰۶ پروژه عمرانی و تولیدی در شهرستان رشت افتتاح می‌شود اما هنوز جمع‌بندی نهایی انجام نشده است.

فرماندار رشت به اجرای طرح‌های هادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح‌های هادی ۲۰ درصد از متوسط کشوری جلوتر هستیم و صددرصد این طرح‌ها در شهرستان رشت آماده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی