English

پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد زیرسازی پروژه راه‌آهن قزوین‌ - رشت

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: تا کنون بیش از ۶۰ کیلومتر ریل‌گذاری در این مسیر انجام شده و ۶۰ کیلومتر دیگر آماده ریل‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به وضعیت پروژه راه‌آهن قزوین‌رشت اظهار کرد: پیمانکاران خوبی در این پروژه مشغول فعالیت هستند.

شعبان علی خاوری با بیان اینکه بیش از ۹۴ درصد زیرسازی پروژه راه‌آهن در مسیر مذکور پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۶۰ کیلومتر ریل‌گذاری در این مسیر انجام شده و ۶۰ کیلومتر دیگر آماده ریل‌گذاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان درباره ایجاد ایستگاه‌های مسافری راه‌آهن گفت: مقرر شده تا یک خط مسافری از فلکده رشت و برای انزلی نیز ساختمان بنادر و ایستگاه ترانزیت در نظر گرفته شود و ریل به این مناطق بیاید و محورهایی به این تقاطع متصل می‌شود.

وی ادامه آزادراه به انزلی را در دست پیگیری دانست و یادآور شد: مسیر پونل به سیاهکل نیز تبدیل به بزرگراه می‌شود.

خاوری با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال تعدادی از پروژه‌ها افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۸٫۵ کیلومتر از پروژه مهم ۲۲٫۵ کیلومتری سراوان‌‌سیاهکل آماده شده و زیر بار ترافیک است و در تلاش هستیم تا چهار کیلومتر دیگر را به نتیجه برسانیم.

وی پروژه سراوان‌‌شفت‌‌فومن‌رضوانشهر‌ انزلی‌‌بازکیاگوراب را از جمله پروژه‌های مهم راه و شهرسازی گیلان عنوان کرد و گفت: اقدام‌های تامین اعتبار دو پروژه از سه پروژه مذکور در سازمان مدیریت در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بهسازی با روش تثبیت ۲۱ کیلومتر در محور توتکاین‌‌بره‌سر رودبار و ادامه پروژه سراوان‌‌سیاهکل به طول چهار کیلومتر را در دست انجام دانست.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۴۰ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شد، خاطرنشان کرد: ۷۲ کیلومتر از راه‌های روستایی استان را آسفالت کردیم و در برنامه خود این عدد را به مرز ۳۰۰ کیلومتر می‌رسانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه