English

تکمیل فاز دوم محوطه‌سازی فرودگاه سردار جنگل گیلان

مدیرکل جدید فرودگاه گیلان گفت: تکمیل فاز دوم محوطه‌سازی برای ارائه خدمات فرودگاهی مطلوب از اولویت‌های بنده در فرودگاه گیلان است.

تکمیل فاز دوم محوطه‌سازی فرودگاه سردار جنگل گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، غلامرضا کریم‌آقایی عصر امروز در جمع معاونان، روسای اداره‌ها و مسؤولان واحدهای عملیات هوانوردی و خدمات فرودگاهی در فرودگاه سردار جنگل این شهر خدمات‌رسانی به مردم را مورد تأکید قرار داد.

وی ارتقای سطح خدمات فرودگاهی، استقرار سیستم مدیریت ایمنی و نگهداری اصولی زیرساخت‌های موجود را در اولویت فعالیت خود در فرودگاه رشت عنوان کرد و با اشاره به ضرورت اجرایی شدن تملک ۱۶۰ هکتاری اراضی محوطه فرودگاه سردار جنگل رشت تصریح کرد: تملک این اراضی از جمله برنامه مهم است.

مدیرکل فرودگاه گیلان ادامه داد: تکمیل فاز دوم محوطه‌سازی برای ارائه خدمات فرودگاهی مطلوب از اولویت‌های بنده در این فرودگاه گیلان است.

کریم‌آقایی با اشاره به اینکه فرودگاه رشت دارای زیرساخت‌های مناسبی برای پذیرش پروازها است، خاطرنشان کرد: برای رونق و افزایش پروازها در فرودگاه رشت گام‌های موثری برمی‌داریم.

وی تکمیل فاز دوم محوطه‌سازی فرودگاه رشت را مستلزم اختصاص اعتبارات ملی دانست و یادآور شد: حمل و نقل هوایی برای بهبود کسب و کار از نیازمندی‌های گیلان است.

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه ارائه خدمات فرودگاهی مطلوب ازاولویت‌های این اداره کل است، متذکر شد: تملک اراضی اطراف فرودگاه رشت با جدیت پیگیری می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه