English

کارنامه ناموفق دولت‌های قبلی در زمینه فرودگاهی کشور / فرودگاه گیلان به بن‌بست رسیده است

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: قانون خاص و مهم حمل و نقل هوایی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

کارنامه ناموفق دولت‌های قبلی در زمینه فرودگاهی کشور / فرودگاه گیلان به بن‌بست رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رحمت‌الله مه‌آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه گیلان خدمت به مردم بزرگ ایران در نظام اسلامی را دارای شأن بالایی دانست.

وی گیلان را استانی بزرگ و با عظمت خواند و افزود: گیلان دارای تمدن باشکوهی بوده و از مشخصه‌های این استان روح مقابله با متجاوزان بیگانه است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی پیشینه گیلان را ستودنی خواند و تصریح کرد: فرودگاه نماد توسعه استان و کشور بوده و به عنوان مغناطیس جذب سرمایه‌گذار محسوب می‌شود.

وی فرودگاه را جزء حکومت مدرن دانست و اضافه کرد: از فرودگاه به عنوان اینترنت فیزیکی یاد شده شده است.

مه‌آبادی شبکه فرودگاهی را یکی از شاخص‌های سنجش قدرت نرم کشورها دانست و گفت: شبکه فرودگاهی متعلق به یک مجموعه نیست و سرمایه ملی بوده که با مساعدت ۷۰ دستگاه ذی‌نفع در یک مدیریت پیچیده در شرایط بحران کار می‌کند.

این مقام دولتی بهبود سامانه کمک ناوبری هوایی را وظیفه‌ای مهم خواند و خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید اتفاق بزرگی در عرصه فرودگاهی و حمل و نقل هوایی رخ داد.

کارنامه ناموفق دولت‌های قبلی در زمینه فرودگاهی کشور / فرودگاه گیلان به بن‌بست رسیده است

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کارنامه تمام دولت‌های پیشین در زمینه فرودگاهی را ناموفق دانست و یادآور شد: مجلس با کمک دولت فعلی به داد صنعت هوایی رسید.

وی اضافه کرد: روز گذشته قانون خاص حمل و نقل هوایی توسط مجلس با کمک دولت به تصویب رسید که اتفاق بسیار مهمی بود.

مه‌آبادی تصویب قانون حمل و نقل هوایی را تکمیل کننده ماده ۱۶۱ قانون برنامه پنجم توسعه عنوان کرد و درباره وضعیت فرودگاه گیلان اظهار کرد: رتبه هفدهم فرودگاه در جایگاه گیلان نیست و باید این موقعیت ارتقاء یابد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی با بیان اینکه فرودگاه گیلان به بن‌بست رسیده است، خاطرنشان کرد: اگر فرودگاهی به بن بست برسد به گلوگاه توسعه محلی و فرامحلی تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: فرودگاه گیلان ۲۲۰ هکتار وسعت دارد و در شرکت فرودگاهی فرودگاه‌های کمتر از ۴۰۰ هکتار فرودگاه محسوب نمی‌شوند.

مه‌آبادی با اشاره به اینکه تملک اراضی ۱۶۰ هکتار در فرودگاه رشت امری ضروری است، ادامه داد: استاندار و نمایندگان مجلس گیلان باید کمک کنند تا مشکل وسعت فرودگاه سردار رشت در قالب طرح ملی برطرف شود.

وی بحران ترکیه، مشکل پتروشیمی ماهشهر و فاجعه منا را از دغدغه‌های مهم شرکت فرودگاهی ذکر کرد و یادآور شد: در این حوادثروز و شب نداشتیم.

به گزارش موج، در مراسم مذکور غلامرضا کریم‌آقایی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه گیلان معرفی و از تلاش‌های رضوانی قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه