English

معرفی ۲۷۰ واحد صنعتی گیلان به بانک‌های عامل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از معرفی ۲۷۰ واحد صنعتی در قالب کارگروه رفع موانع تولید برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل در این استان خبر داد.

معرفی ۲۷۰ واحد صنعتی گیلان به بانک‌های عامل

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، علی منتظری در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گیلان با اشاره به تلاش مسؤولان در راستای ایجاد رونق در استان اظهار کرد: چشم‌انداز روشنی برای رفع موانع تولید در گیلان وجود دارد.

وی به بررسی مشکل ۱۴ واحد صنعتی و معدنی گیلان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در کارگروه رفع موانع تولید مصوباتی برای برطرف کردن مشکل واحدهای مذکور به تصویب رسیده است.

دبیر کارگروه اجرای قانون رفع موانع تولید گیلان با بیان اینکه بخشنامه الزام تهیه اقلام مورد نیاز سازمان‌ها و نهادهای دولتی از تولیدات داخلی استان توسط محمدعلی نجفی استاندار صادر شده است، تصریح کرد: بخشنامه مذکور در رونق تولید و ایجاد اشتغال تاثیرگذار است.

منتظری در ادامه از آغاز پرداخت تسهیلات بانکی در قالب مصوبات کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط گیلان خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۲۷۰ واحد صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

وی به اختصاص ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به صنایع کوچک و متوسط گیلان اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۳۵۵ مورد تقاضای دریافت تسهیلات در سامانه «بهین یاب» به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان یادآور شد: به‌زودی گزارش عملکرد کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط استان به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه