English

استاندار گیلان:

ما گیلانی‌ها منتظر دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بودیم/ سعادتی که نصیب نشد

استاندار گیلان با بیان اینکه ما گیلانی‌ها منتظر دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بودیم گفت: کار‌هایی را که با دستور ایشان در استان انجام شده بود را جمع بندی کرده بودیم تا با حضور رئیس جمهور محبوب و مردمی گزارش عملکرد داشته باشیم.

ما گیلانی‌ها منتظر دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بودیم/ سعادتی که نصیب نشد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

 ، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، امروز در مراسم خادمان شهید که با حضور وزیر کشور و مردم عزادارگیلان در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزارشد با اشاره به خدمات ارزنده رئیس دولت سیزدم درکشور به ویژه گیلان گفت: شهید آیت الله رئیسی در عمر کوتاه دولت سیزدهم با انجام خدمات صادقانه به مردم ثابت کرد این دولت مردمی است.
وی با بیان اینکه در سیل آستارا با دستور جمهور وزیر کشور بلافاصله در منطقه حضور یافت وبا حضور دکتر وحیدی کار‌های بزرگی در آستارا انجام شد.
استاندار گیلان به حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود وشهرک امام زاده ابراهیم شفت و تماس رئیس جمهور و حضور وزیر کشور در منطقه اشاره و تصریح کرد: منش و اخلاق رئیس جمهور شهید همواره نشان داد ایشان نه فقط خادم الرضا بلکه خادم ملت بود و برای خدمت به مردم زمان و ساعت نمی‌شناخت.
اسدالله عباسی با بیان اینکه ما گیلانی‌ها منتظر دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بودیم گفت: کار‌هایی را که با دستور ایشان در استان انجام شده بود را جمع بندی کرده بودیم تا با حضور رئیس جمهور محبوب و مردمی گزارش عملکرد داشته باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به انتظار ۱۴ ساله گیلانیان برای آزاد راه رشت و راه آهن طرحی نیمه تمام که هر دو در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید افزود: ۲۰ همت مصوبات سفر اول رئیس جهور به گیلان جذب شد و ما منتظر سفر دوم استانی رئیس جمهور به گیلان بودیم.
عباسی با اشاره به پرداخت  ۹۲ درصد تعهدات بانک‌ها گفت: در این مدت اقتصاد دریا محور بر اساس سیاست‌های ابلاغی رهبرمعظم انقلاب بلافاصله توسعه پیدا کرد وقول می‌دهیم کشتی سازی در دریا با ۲ هزار میلیارد تومان و اسکله گردشگری با ۴۰۰ میلیاردتومان در دست اجراست.
وی به جایگاه دوم گیلان در ارزش زنجیره ارزش و بهره وری در نمایشگاه سرمایه گذاری اشاره و تصریح کرد:در دهه فجر سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۲۹ طرح به ارزش ۱۴ همت به بهره برداری رسید که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ بیش از ۳ برابر افزایش طرح‌های افتتاحی داشتیم.  
استادار گیلان همچنین اضافه کرد: در خصوص طرح‌های افتتاحی سفر ۱۵ همت طرح عمرانی و اقتصادی در استان انجام و برای دور دوم سفر رئیس جمهور آماده افتتاح شده بود.
وی به احیای کارخانه پوشش با دستور رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: این کارخانه که تعطیل بود در سفر اول رئیس جمهور بخشی از این کارخانه شامل تولید پارچه و پوشاک راه اندازی شد فقط  یک حلقه از تولید بخش رنگرزی مانده استکه به زودی راه اندازی خواهد شد.
عباسی به بخش اقتصاد کشاورزی و دستور رئیس جمهورآیت الله رئیسی در این خصوص اشاره کرد و افزود: با دستور رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی برای دو محصول کشاورزی چای وبرنج جلسه ویژه تشکیل شد در خصوص واردات برنج وچای دستوراتی صادر و این دو محصول مورد حمایت وزیر و رئیس جمهور قرار گرفت.
وی به آمار کمتر از ۷ درصد بیکاری در استان وتحقق ۱۱۴ درصد اشتغازایی اشاره و تصریح کرد: در این مدت با حمایت‌های آیت الله رئیسی ۲۷۰ واحد تولیدی با هزار میلیاردتومان اوراق ملی احیا و همچنین نخستین بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای محیط زیست وپسماندجذب شد.
وی به دیگر اقدامات و دستورات ارزشمند رئیس جمهوربرای رفع دغدغه مردم گیلان از جمله سایت پسماند منطقه لاکان و ساماندهی ۲ رودخانه گوهر رود وزرجوب آماده سازی ۲ حلقه چاه کشاورزی  در سیاه استطلخ و تصفیه خانه شهرک صنعتی رشت اشاره کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه