English

مراسم یادبود آیت الله رییسی و همراهانش در دادگستری گیلان

رییس کل دادگستری گیلان در این مراسم گفت: شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود و خدمات ارزنده‌ای از او به یادگار مانده است.

مراسم یادبود آیت الله رییسی و همراهانش در دادگستری گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی،  رئیس کل دادگستری گیلان در این مراسم که با حضور مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه در این برهه از زمان از دست دادن شخصیتی بزرگی، چون آیت الله رئیسی بسیار اندوهبار است، گفت: شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود و اثرات و خدمات ارزنده‌ای از او به یادگار مانده است.

وی با اشاره به خدمات دکتر رئیسی در دوران تصدی ریاست قوه قضائیه در دستگاه قضایی، افزود: نظم دادن امور بر اساس برنامه‌های قوه قضائیه و نوشتن سند تحول گوشه‌ای از زحمات ایشان در دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نگاه فساد ستیز شهید رئیسی در دستگاه قضایی و پس از آن در قوه مجریه به یک حرکت دائمی تبدیل شد، گفت: همان طور که حیات او قوت بخش انقلاب بود شهادت وی هم مایه وحدت و انسجام مردم و ناامیدی دشمنان و معاندان شد.

وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد: همه مدیران و مسئولان نظام اسلامی رهرو شایسته و ادامه دهنده مسیر این شهید باشند.

شهید رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده قاضی دادگاه تجدید نظر گیلان هم در این مراسم با تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراهش گفت: ۴ عامل اخلاص، ایمان به خدا، نترسیدن از راه و مقصد و دفاع از ارزش‌های اسلامی موجب رشد معنوی انسان و قرب به ذات مقدس پروردگار است.

وی با بیان اینکه عیار مدیریت در نظام اسلامی هم ایمان به راه و هدف است، افزود: پیامبر اکرم صل الله و علیه و آله فرمودند اصحاب من در آخرالزمان کسانی هستند که مرا ندیده اند ولی به من ایمان دارند، در شب ظلمانی راه را از بیراهه تشخیص می‌دهند و مانند چراغی نورانی می‌درخشند.

حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده گفت: شهید آیت الله رئیسی از ابتدای انقلاب در مسیر نظام و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بود و از خود سوابق درخشانی به جای گذاشته است و خداوند هم عاقبت بخیری و شهادت را نصیب وی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه