English

فرمانده سپاه قدس گیلان:

خون شهید جمهور زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی ست

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: خون رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت، زمینه ساز اعتلای جامعه‌ی اسلامی و تسریع در تحقق تمدن نوین اسلامی است.

خون شهید جمهور زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی ست
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید و همراهانش در حسینیه‌ی حضرت ابالفضل سپاه قدس در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای سانحه‌ی بالگرد حامل رییس جمهور، بر لزوم تداوم راه شهدا تاکید کرد و افزود: ولایتمداری، اخلاص، روحیه‌ی مردمداری و خدمتگزاری، از وجوه بارز این شهدا بود که با پیروی از عملکرد رییس جمهور شهید، هدف مهمی، چون اعتلای جامعه‌ی اسلامی را دنبال می‌کردند.

 افزود: شهادت رییس جمهور آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، زمینه ساز اعتلای جامعه و تسریع در تحقق تمدن نوین اسلامی است که حرکت در مسیر بالندگی و سرافرازی این ملت را تداوم خواهد بخشید.

وی پیروی از الگو‌های رفتاری و شخصیتی برجای مانده از رییس جمهور شهید را برای همه مدیران و خدمتگزاران جامعه‌ی ایران اسلامی ضروری دانست و تصریح کرد: ارزش‌هایی همچون نوع دوستی، ساده زیستی، ارزش مداری و معنویت گرایی از ویژگی‌های برجسته شخصیت‌هایی است که جان در کف اخلاص گرفته و در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی فدا کرده اند.

درادامه‌ی این مراسم ، حاضران با نوحه سرایی و عزاداری، یاد و خاطره‌ی رییس جمهور شهید آیت رئیسی و دیگر شهدای خدمت را گرامی داشتند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه