English

رئیس بسیج سازندگی گیلان خبر داد؛

اهدای ۵۰ مسکن مددجویان در هفته بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از اهدای ۵۰ مسکن مددجویان در هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: از تعهد ساخت ۷۵۰ واحد مسکن به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه قدس ۵۰ واحد مسکن در هفته بسیج سازندگی به مددجویان تحویل داده می شود.

اهدای ۵۰ مسکن مددجویان در هفته بسیج سازندگی
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان پیش از ظهر امروز  در نشست خبری با رسانه ها  با اشاره به وجود ۳هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان، گفت: گروه های جهادی به صورت سازمان یافته و شناسنامه دار در مقابله با هر نوع بحران و یا خدمت رسانی آماده است.

وی از ایجاد اشتغال ۲ هزار و ۵۶۰ فرصت شغلی در سطح استان از سوی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد و افزود: در طی سال گذشته با ۱۱۵۰ فقره وام اشتغال به صورت انفرادی و کارفرمایی و ۲۶۰ میلیارد تومان بودجه معرفی به بانک ها در راستایی تسهیلات اشتغالزایی ارائه شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در استان که از ۱۴ الی ۲۱ اردیبهشت انجام می شود گفت: هدف سازمان بسیج سازندگی خدمت رسانی با بهره گیری از ظرفیت های گسترده بسیج و اقشار مختلف مردم است. 

سرهنگ پاسدار ابراهیمی همچنین از اهدای ۵۰ مسکن مددجویان در هفته بسیج سازندگی خبر داد و بیان کرد: از تعهد ساخت ۷۵۰ واحد مسکن به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه قدس ۵۰ واحد مسکن در هفته بسیج سازندگی به مددجویان تحویل داده می شود

وی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی، افزود: بسیج سازندگی با مشارکت اقشار مختلف در تمامی حوزه های خدمت رسانی به مردم، حضور دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در حوزه خدمات رسانی تعطیلی و روزه بودن مهم نیست گفت: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۴۶۸ گروه جهادی شامل ۲۲۲۰ نفر، در دوران عید (ماه رمضان )۱۴۲۵ خدمت مختلف به مردم ارائه کردند.

وی با اذعان به اینکه حوزه خدمات رسانی سازمان بسیج سازندگی روستاها و مناطق محروم است گفت: در طی ۶ سال گذشته ۲۰۰۰ مسکن از سوی این سازمان ساخته شده است.

سرهنگ پاسدار ابراهیمی به طرح مشترک، آبفا، وزارت نیرو، سپاه در حوزه آبرسانی اشاره و اضافه کرد: طی ۱۵ ماه گذشته ۱۷۱ روستا طی ۱۵ ماه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان از آب شرب بهره مند شده است.

وی همچنین به تعهدات سازمان بسیج سازندگی در حوزه آسفالت روستایی گفت و ادامه داد: از ۸۴۸ کیلومتر تعهد بسیج سازندگی ۷۹۹ کیلومتر طی ۱۵ ماه انجام شده است. 

 رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس دیگر در ادامه با اشاره به اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومانی در حوزه خدمات رسانی گفت: توزیع ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، ذبح ۱۴۵۶ گوسفند، توزیع بن خرید کیف و کفش در ایام مختلف، بسته های معیشتی یلدایی، طرح های ویزیت رایگان، درمان و طرح نفس از سوی گروه های جهادی در حال هدایت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه