English

دعوت فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس کل دادگستری از مردم انقلابی برای حضور در راهپیمایی

فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس کل دادگستری استان در پیامی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

 دعوت فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس کل دادگستری از مردم انقلابی برای حضور در راهپیمایی
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، در پیام سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان و حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی، رئیس کل دادگستری گیلان آمده است: ۲۲ بهمن یادآور رشادت و جانفشانی‌های مردم عزیز ایران اسلامی بوده که با عشق به انقلاب و امام راحل (ره) برای به ثمر رساندن انقلاب و استقلال کشور از جان خویش گذشتند. 
در چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی و در کشاکش بحران‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، در صفوفی یکرنگ و یکصدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنیم.
همچنین دیگر ادارات، نهاد‌ها، دانشگاه‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی، ائمه‌جمعه سراسر استان، تشکل‌های سیاسی و سازمان‌ها مردم‌نهاد هم در پیام‌هایی از مردم شریف و ولایتمدار گیلان خواستند همراه و همگام با دیگر هموطنانمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور داشته باشیم و به دشمن تا بن‌دندان مسلح نشان دهیم که همواره پیرو ولایت فقیه و ارزش‌های والای شهیدان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه