English

فرماندار آستارا:

ولی داداشی نماینده منتخب مردم آستارا شد

فرماندار شهرستان آستارا گفت: ولی داداشی با کسب بیشترین آرا ء ماخوذه به عنوان نماینده منتخب مردم آستارا به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

ولی داداشی نماینده منتخب مردم آستارا شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

،محمدرضا شهاب زاده، فرماندار آستارا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از شمارش آرای ماخوذه در شهرستان بندری آستارا مشارکت مردم در این دوره از انتخابات به بیش از ۷۲ درصد رسید و ولی داداشی با کسب ۱۶ هزار و ۴۷۴ رای نماینده منتخب مردم شهرستان آستارا شد.

وی افزود: در این انتخابات غلامرضا مرحبا با کسب ۱۵ هزار و ۴۱۷ رای نفر دوم و اسد معانی با کسب ۱۰ هزار و ۲۲۳ رای نفر سوم شد.

فرماندار آستارا با تبریک به مردم شهرستان گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند که با حضور موثر خود و کسب رتبه نخست مشارکت استان با رقم بیش از ۷۲ درصد بار دیگر نشان دادند که پشت نظام و رهبری را خالی نمی کنند.

شهاب زاده اعلام کرد: از مجموع ۶۸ هزار و ۸۵۶ واجدین شرایط اخذ رای شهرستان ۵۰ هزار و ۱۰۴ نفر آرا خود را به صندوق انداختند که از این تعداد۴۸ هزار و ۴۲۵ رای صحیح و یک هزار ۶۷۹ رای باطله ماخوذه و ۳۲ رای غیر ماخوذه بود.

ولی داداشی نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی از شهرستان آستارا بود. وی متولد آستارا و دارای مدرک دکترای حقوق با گرایش اصول گرایی است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه