English

سرپرست فرمانداری خمام تاکید کرد؛

ضرورت بازخوانی و بازروایی درس ها و عبرت های فتنه ۸۸ برای جوانان

سرپرست فرمانداری خمام، بر ضرورت بازخوانی و بازروایی درس ها و عبرت های فتنه 88 تاکید کرد و گفت: واکاوی و کالبد شکافی ریشه ها، عوامل، علل، دلایل و زمینه های بروز سهمگین ترین فتنه بعد از انقلاب، کماکان یکی از ضرورت های امروز فضای سیاسی، فرهنگی، معرفتی و اجتماعی کشور ماست.

ضرورت بازخوانی و بازروایی درس ها و عبرت های فتنه 88 برای جوانان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، حسن آدمیت، سرپرست فرمانداری خمام امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به خروش بی نظیر مردم با بصیرت گیلان در مقابله با فتنه دشمن در هشتم و نهم دی ماه اظهار کرد: اهمیت حرکت عظیم ملت ایران در 9 دی ماه سال 88 زمانی آشکارتر می‌شود که ابعاد و زوایای فتنه‌ی براندازانه و کودتا گونه آن سال بازخوانی و بازروایی شود.

وی بر ضرورت بازخوانی و بازروایی درس ها و عبرت های فتنه 88 تاکید کرد و گفت: واکاوی و کالبد شکافی ریشه ها، عوامل، علل، دلایل و زمینه های بروز سهمگین ترین فتنه بعد از انقلاب، کماکان یکی از ضرورت های امروز فضای سیاسی، فرهنگی، معرفتی و اجتماعی کشور ماست.

 آدمیت، با بیان اینکه  امروز پس از گذشت بیش از یک دهه از بروز فتنه88انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به افق های بلندتری می اندیشد، خاطر نشان کرد: این امر موجب می شود تا هشدارها و انظارهای مربوط به فتنه 88 مکررا یادآوری شود.

وی به نقش و فعالیت رسانه های معاند در ایجاد فتنه در جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد: لازم است عاملان هدف فتنه را بشناسیم چراکه دشمن همیشه به دنبال وارونه جلوه دادن مسائل کشور است تا به نوعی کلمات باطل را زیبا جلوه دهد.

سرپرست فرمانداری خمام یادآور شد؛ روز چهارشنبه نهم دی ماه1389 حماسه بی سابقه و پرشکوهی رقم خورد که خواب را از چشم گستاخان فتنه گر گرفت و همچون پتکی مرگبار، بر سر فتنه فرود آمد و آن را ضربه مغزی کرد. همه مردم به عشق ولایت فقیه و رهبری بدون در نظر گرفتن عقاید سیاسی و حزبی در حماسه با شکوه ۹ دی شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: و اما امروز نیز مردم مسلمان ایران به ویژه گیلان، با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند؛ به طوری که این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه