English

سرپرست فرمانداری رشت:

حاج قاسم اسطوره مقاومت و از افتخارات ما در نظام بین‌الملل هستند

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه بصیرت مردم در نهم دی ماه آتش فتنه را خاموش کرد، گفت: هشتم و نهم دی ماه سال ۸۸ حماسه ای بی نظیر از حضور مردم در تاریخ انقلاب خلق شد.

حاج قاسم اسطوره مقاومت و از افتخارات ما در نظام بین‌الملل هستند
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت، بعد از ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت با بیان اینکه نهم دی محصول بصیرت و هوشیاری مردم بود، اظهار کرد: در برهه‌ای که تشخیص به‌هنگام بین حق و باطل برای مردم سخت شده بود، با بصیرت آنها در نهم دی ماه آتش فتنه خاموش و حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب خلق شد.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت حاج قاسم افزود: حاج قاسم اسطوره مقاومت و از افتخارات ما در نظام بین‌الملل هستند که باید سیره و منش ایشان بیش از پیش برای نسل نوجوان امروز به‌عنوان آینده‌سازان انقلاب بازگو شود زیرا زندگی ایشان می‌تواند برای نسل جوان سرمشق باشد.

عاشوری با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: باید سبک زندگی فاطمی در مدارس ترویج شود، سیره و منش حضرت زهرا (س) برای نسل جوان الگوست.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) در مدارس بیان کرد: ابتدا خانواده و سپس مدرسه نقش مهمی را تربیت نوجوانان دارد، با توجه به گسترش علم و تکنولوژی و سهولت ارتباطات با اجرای طرح نماد در مدارس می‌توانیم از گسترش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.

سرپرست فرمانداری رشت با تأکید بر اینکه باید برای نوجوانان برنامه ریزی داشته باشیم، تصریح کرد: سرعت گسترش ناهنجاری‌ها در بین نوجوانان افزایش یافته باید سریع با اقدامات پیشگیرانه مانع گسترش آسیب‌های اجتماعی شویم و طرح نماد باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف شامل آموزش و پرورش، بهداشت، بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی و دادگستری اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه