English

سرپرست فرمانداری رشت:

علم و دانش یکی از مؤلفه‌های اقتدار ملی در نظام بین‌المللی است

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه پژوهشگران حافظان مرزهای علم و دانش هستند، گفت: توسعه هر کشوری به بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانش و پژوهش بستگی دارد.

علم و دانش یکی از مؤلفه‌های اقتدار ملی در نظام بین‌المللی است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

،کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت، امروز پنجشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و محققین، فن‌آوران و شرکت‌های دانش بنیان شهرستان اظهار کرد: پژوهشگران و محققین حافظان مرزهای علم و دانش هستند.

وی با اشاره به اینکه علم و دانش یکی از مؤلفه‌های اقتدار ملی در نظام بین‌المللی است، افزود: توسعه هر کشوری به بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانش و پژوهش بستگی دارد.

عاشوری با بیان اینکه در توسعه کشور با علم و دانش ارتباط تنگاتنگی وجود دارد، ادامه داد: محققان در این عرصه بسیار می‌توانند نقش آفرینی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه فقدان علم و دانش سبب رکود در جامعه می‌شود، اضافه کرد: جامعه بدون علم و دانش به مانند مردابی است که راه خروجی ندارد.

عاشوری با با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به امر تحقیق و پژوهش دارد، اضافه کرد: دستاوردهای کشورمان زیر سایه توجه دولت و نظام به امر پژوهش کسب شده است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه پژوهشگران می‌توانند در عرصه‌های مختلف به ما کمک کنند، گفت: کمک پژوهشگران فقط مختص به تحقیق نیست بلکه نتیجه عمل شما به یک اقدام اثرگذار در حوزه‌های مختلف می‌تواند تأثیرگذار باشد.

گفتنی است؛ در پایان این همایش از ۵۰ نفر محقق و پژوهنده نوآور و خلاق شهرستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه