English

با حضور فرمانده کل انتظامی کشور؛

۲۱ پروژه عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان به بهره برداری رسید

21 پروژه عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان با حضور فرمانده کل انتظامی کشور و نماینده عالی دولت در استان به بهره برداری رسید.

21 پروژه عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان به بهره برداری رسید
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، آئین افتتاح 21 پروژه عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان امروز (چهارشنبه) با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و اسدلله عباسی استاندار گیلان به صورت همزمان در رشت و شهرستان های صومعه سرا، رودسر، آستارا، فومن، بندرانزلی، تالش، ماسال و شفت در مجموع به متراژ 20 هزارمربع شامل اماکن ستادی، منازل مسکونی و کوپ برگزار شد.

 پروژه عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان به بهره برداری رسید

همچنین درمانگاه فرماندهی انتظامی استان گیلان شامل مرکز جراحی محدود، کلینیک تخصصی دندانپزشکی و ساختمان اداری بهداری استان در مجموع به متراژ دو هزار و 700 مترمربع با تجهیزات مدرن و بروز با حضور فرمانده کل انتظامی کشور و نماینده عالی دولت در گیلان به بهره برداری رسید.

 پروژه عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان به بهره برداری رسید

 در سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی رهاورد پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، حدود ۲ هزار اثر در بخشهای عکس، فیلم، شعر، خاطره نویسی و دلنوشته به دیبرخانه ارسال شد که در نهایت ۴۵ اثر برگزیده در بخشهای مختلف انتخاب و از نفرات برگزیده تجلیل شد.

استقبال از پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس، رونمایی از کتاب تالیف شده در زمینه سه دوره پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) و رونمایی از کتاب فاخر شعر نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های این جشنواره در رشت بود.

 پروژه عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان به بهره برداری رسید

قدردانی از سردار عزیزالله ملکی فرمانده نیروی انتظامی گیلان به عنوان فرمانده نمونه قرآنی، تجلیل از خانواده های گرانقدر شهیدان حسن بابانیا، محمدمهدی احمدی، حسن وحیدی، مهدی هادی، مهدی الله پور، محمد میرشکاری و رضا شیخی از شهدای نیروی انتظامی کشور که امسال به درجه رفیع شهادت رسیدند بخشی از این مراسم بود.

همچنین در این جشنواره از اسکندر عباسی و شادکام ۲ جانباز سلحشور، احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور و نیز رئیس سازمان اطلاعات فراجا نیز قدردانی شد.

 پروژه عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان به بهره برداری رسید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه