English

جام رسانه امید ۶

استمرار میز خدمت ویژه تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی گیلان

مسئول بسیج کارگری گیلان با اشاره به نگاه مانع زدایی بسیج کارگران و کارخانجات در راستای تولید گفت: تشکیل میز خدمت ویژه تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی گیلان استمرار خواهد یافت.

استمرار میز خدمت ویژه تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سرهنگ عباس اسکندری، مسئول بسیج کارگری گیلان، در بازدید از یک واحد تولیدی در قالب رویداد ۲۴ ساعته «جام رسانه امید» گیلان اظهار کرد: اصحاب رسانه در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف نقش محوری دارند.

وی با تاکید بر لزوم واکاوی پیشرفت‌های گیلان در حوزه تولید و صنعت افزود: یکی از مظاهر پیشرفت و امید آفرینی در گیلان وجود و فعالیت کارخانجات و صنایع هستند. مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان با بیان اینکه امید در فضای کارگری و صنعتی استان موج می‌زند، گفت: فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در گیلان که ارتباط مستقیمی با اقتصاد و معیشت مردم دارد سبب امید افزایی در جامعه شده است. اسکندری با اشاره به نگاه مانع زدایی بسیج کارگران و کارخانجات در راستای تولید بیان کرد: تشکیل میز خدمت ویژه تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی گیلان استمرار خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بسیج نقش پیش رونده در مباحث مختلف دارد، افزود: بسیج با هم افزایی و تعامل بین دستگاهی دنبال کارآمدی و توانمندسازی ارکان نظام است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها اثرگذارترین راویان پیشرفت هستند، گفت: بسیج رسانه و اصحاب رسانه در راستای امیدآفرینی، تبیین دستاوردها و همچنین روایتگری پیشرفت‌ها اقدامات مؤثری انجام داده است.

اسکندری با بیان اینکه دانش آموزان با پیشرفت‌های صنعتی گیلان آشنا می‌شوند، اضافه کرد: پیشرفت‌های صنعتی و تولیدی گیلان در قالب اردوی دانش آموزی مورد واکاوی قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسؤولان در بخش‌های مختلف افزود: پاسخگویی مسؤولان به جامعه کارگری و متولیان کارخانجات موجب امیدآفرینی و دلگرمی می‌شود. مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان با اشاره به تقدیم ۴۱۸ شهید توسط جامعه کارگری در راه انقلاب اسلامی بیان کرد: پرچم پر افتخار ۴۱۸ شهید گلگون کفن به دست کارگران و فعالین تولید به اهتزاز در آمده است.

اسکندری با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه اضافه کرد: صنعت و تولید با محوریت کارهای پژوهشی و دانش پایه نتیجه می‌دهد. وی با بیان اینکه نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای برتر تولیدی گیلان تعلق می‌گیرد، افزود: عملکرد واحدهای تولیدی گیلان از سوی تیم ارزیاب کارکشته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه