English

جام رسانه امید ۱

بازتاب پیشرفت های گیلان در آینه رسانه ها/دشمن را مایوس کنید

مسئول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه دشمن در یکسال گذشته دومیلیارد کلمه برای مقابله با نظام تولید کرده است، گفت: رسانه ها با انعکاس دستاوردهای نظام به ویژه پیشرفت ها در گیلان، دشمن را مایوس کنند.

بازتاب پیشرفت های گیلان در آینه رسانه ها/دشمن را مایوس کنید
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سرهنگ مهدی پارسا، مسئول بسیج رسانه گیلان، در جمع راویان پیشرفت جام رسانه ای امید، اظهار کرد: رویداد ۲۴ ساعته « جام رسانه امید » برای نخستین بار در راستای جهاد تبیین، توسط بسیج رسانه کلید خورده و حرکتی تحول آمیز در بازتاب پیشرفت های ایران و گیلان با رویکرد مطالبه گری و امید آفرینی است.

وی با اشاره به محورها و اهداف جام رسانه‌ امید افزود: این رویداد در سه محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی برنامه ریزی شده که خبرنگاران در قالب ۴۰ تیم رسانه‌ای با حضور ۹۶ نفر از رسانه‌های مختلف تولیدات محتوایی خود را با هشتگ پیشرفت گیلان در اختیار رسانه‌ها و مخاطبین قرار داده و توان تولید محتوای کوتاه را در رسانه ها افزایش می دهند.

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به هجمه شدید رسانه‌ای دشمن علیه نظام بیان کرد: دشمن با اهرم و ابزارهای رسانه‌ای با هدف ناامید کردن مردم، ناکار آمدی نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، سال گذشته، ۲ میلیارد کلمه خبر منفی، برای مقابله تولید کرد و رسانه ها باید با انعکاس دستاوردهای نظام به ویژه پیشرفت ها در گیلان، دشمن را مایوس کنند.

پارسا با بیان اینکه تولید محتوای مؤثر و هدفمند نقطه مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن است، گفت: انعکاس عملکرد و دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف باید مورد توجه رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه