English

پارک علم و فناوری گیلان از صاحبان ایده حمایت می‌کند

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان تحت حمایت قرار دارند، گفت: پارک علم و فناوری در کنار صاحبان ایده برای تبدیل اندیشه ها به محصول است و پل ارتباطی بین ایده‌ها و تولید سرمایه است.

پارک علم و فناوری گیلان از صاحبان ایده حمایت می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

 ، کمیل بابایی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان، امروز با اعلام ای خبر اظهار کرد: از خردترین و ابتدایی‌ترین اندیشه‌ها تا ایده‌های پخته، محصول و دانش های بسیار پیچیده، می‌توانند جذب پارک علم و فناوری شوند.

وی با اشاره به حمایت‌های پارک علم و فناوری در ارتباط با تسهیلات مالی خاطر نشان کرد: تسهیلات تدریجی، سرمایه در گردش و ذیل تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه می‌تواند در اختیار این شرکت‌ها قرار گیرد.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان اضافه کرد: مبلغ تسهیلات ارائه شده به شرکت‌های دانش بنیان با توجه به رده و نیز مراحل فعالیت‌ آنان متفاوت است و از زمان درخواست تا پرداخت طی بازبینی، نظارت اولیه و تصمیم‌گیری برای ارائه تسهیلات کمتر از یک ماه طول می‌کشد.

وی در ادامه بازاریابی را از دیگر محورهای حمایت‌های پارک علم و فناوری گیلان از شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد و ادامه داد: در پارک علم و فناوری گیلان از متخصصان مختلف برای توانمندی شرکت‌ها بهره گرفته می‌شود تا با پیشرفت در بازار در اقتصاد استان سهمی داشته باشند.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مسایل علمی و برخورداری از ایده توانمندند اما برای ورود به بازار و تبدیل محصول به سرمایه دچار مشکل می‌شوند از این‌رو پارک علم و فناوری استان وظیفه خود می‌داند تا با بهره‌گیری از متخصصان خود به توانمندسازی شرکت‌ها کمک کند.

وی، دعوت از صندوق‌های مختلف سرمایه‌گذاری، ارتباط با سازمان‌ها برای احصاء نیازهای آنان را از دیگر اقدامات پارک علم و فناوری استان در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و افزود: پارک علم و فناوری برای اتصال نیازهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با این شرکت‌ها و در نهایت انعقاد قرارداد (سازمان‌ها با شرکت‌ها) تلاش می‌کند.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: بیش از ۳۶۰ هسته تحقیقاتی یا واحدهای فناور و ۸۶ شرکت دانش بنیان در گیلان فعال است که از مجموع این شرکت ها ۶۰ مورد در پارک علم و فناوری استان مستقر است.

سال گذشته ۹۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۰ هسته تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان استان گیلان پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه