English

استاندار گیلان در دیدار معاون وزیر صمت:

خلاء‌های موجود در احیای واحدهای راکد احصاء شود

استاندار گیلان با تاکید بر احصاء خلاء‌های موجود برای احیای واحدهای راکد، الحاق و واگذاری این واحدها به افراد واجد شرایط را خواستار شد.

خلاء‌های موجود در احیای واحدهای راکد احصاء شود
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، شامگاه (چهارشنبه) در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اظهار کرد: هم‌اکنون صنایع سلولوزی گیلان به دلیل واردات در این بخش با همه ظرفیت فعالیت نمی‌کنند و باید از واردات این بخش برای کمک به این صنایع جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: گاهی واردات، تولید داخلی را با مشکل مواجه می‌کند که باید بر این نکته حائز اهمیت دقت لازم صورت گیرد؛ در استفاده از ظرفیت‌ها نیز بهره‌برداری درست از منابع مورد تاکید است.

عباسی، همچنین افزایش تعداد واحدهای اقتصادی احیا شده استان به ۲۰۰ واحد را خواستار شد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز بابیان اینکه هم اکنون فهرست واحدهای نوسازی و بازسازی شده در گیلان احصا شده و موجود است، گفت: بخشی از این بازسازی از طریق تفاهمنامه‌ای با صندوق ملی محیط زیست انجام و بخش دیگری از طریق صندوق ماشین آلات تامین می‌شود.

فرشاد مقیمی افزود: صندوق ملی محیط زیست تسهیلاتی را در اختیار واحدهای ماشین سازی داخلی قرار می‌دهد تا ماشین آلات واحدهای صنعتی که تمایل به بروز رسانی، تغییر و ساخت ماشین آلات خود را دارند، تولید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه