English

فرمانده سپاه قدس گیلان:

الگو سازی علمی برای تحقق تمدن نوین اسلامی مهمترین رسالت استادان دانشگاه است

فرمانده سپاه قدس گیلان: مهمترین رسالت استادان دانشگاه، الگو سازی علمی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در بستر تفکر بسیج است.

الگو سازی علمی برای تحقق تمدن نوین اسلامی مهمترین رسالت استادان دانشگاه است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سردار حمید دامغانی امروز در نشست جبهه‌ی علمی - فرهنگی بسیج اساتید گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در روند اعتلای نظام اسلامی و نقش آفرینی در روند احاطه‌ی بر چالش‌ها و مشکلات تصریح کرد: امروز ایران اسلامی دربستر ترویج تفکر بسیجی در صدد تسریع در روند بالندگی و نیل به قله‌های پیشرفت و کمال است و این مهم باید در چله‌ی دوم انقلاب به تحقق عینی تمدن نوین اسلامی منتهی شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان داشتن مبانی و ایده‌های به روز و علمی را لازمه‌ی رسیدن به جامعه‌ی مهدوی عنوان کرد و افزود: بی شک نقش مجموع استادان دانشگاه برای الگو سازی مبانی کاربردی در روند تمدن سازی برجسته و قابل توجه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان

 وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان این سرزمین برای اعمال یک جنگ ترکیبی گسترده علیه ایران اسلامی افزود: علت بروز این دشمنی‌ها را رقابت مبنایی اندیشه‌های متعالی اسلام ناب با تفکرات مادی و انحصارطلب مشهود در تفکر لیبرال دموکراسی غربی است.

فرید نجفی، رییس دانشگاه گیلان نیز در این مراسم، با اشاره به نقش آفرینی استادان بسیجی در عرصه‌ی جهاد تبیین و روشنگری، به تحولات اخیر خاورمیانه در بستر مقاومت و ایستادگی جبهه‌ی مقاومت غزه مقابل ددمنشی رژیم غاصب اسراییل اشاره و تصریح کرد: تبیین حقایق در خصوص تحولات فلسطین و مظلومیت مردم مبارز غزه از الزاماتی ست که می‌تواند جبهه‌ی مقاومت را در عرصه‌ی جنگ ادراکی و شناختی با دنیا استکبار و صهیونیسم پیروز ساخته و تهاجم رسانه ایی دشمنان را در این خصوص بی اثر سازد.

در ادامه این نشست با قدردانی از تلاش‌های دکتر کیوان میرزایی، آقای دکتر وهب جعفریان از اعضای هیات علمی دانشگاه گیلان به عنوان مسئول بسیج اساتید گیلان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه