English

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران:

روحیه بسیجی و انقلابی از شاخصه های بارز مدیران است

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران گفت: روحیه بسیجی و انقلابی از شاخصه های بارز مدیران است که با این روحیه مشکلات و مسایل مردم در سریع ترین زمان ممکنه رفع می شود.

روحیه بسیجی و انقلابی از شاخصه های بارز مدیران است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان چالوس اظهار داشت: هفته بسیج را تبریک می گویم و آنچه موجب پیشرفت انقلاب اسلامی شد تفکر بسیجی بوده و با روحیه و تفکر بسیجی که همان خدمت به مردم است در همه مدیران ما امروز وجود دارد.

وی ادامه داد: شهرستان چالوس ، شهرستان ویژه ای است که دارای پتانسیل های فوق العاده ای در بخش های مختلف باشد این شهرستان مهد علم ، ادب و شهر مفاخر به شمار می رود.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: موضوع غزه امروز مهمترین مبحث جهان است و برای اولین بار بود که عملیات طوفان الاقصی انجام گرفت و جبهه مقاومت نشان داد برای دفاع از مردم مظلوم کوتاه نمی آید خیلی ها تلاش کردند قضیه فلسطین فراموش شود اما امروز در جهان حرف اول حرف فلسطین است و در ایران و مازندران نیز شاهد راهیمایی خوب مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلطین بودیم.

گرجی تصریح کرد: اگر قرار است ما مسایل و مشکلات مردم را رفع کنیم نیاز به مدیرانی با تفکر بسیجی و انقلابی داریم و خوشبختانه امروز  شاهد انتصاب چنین نیرویی بعنوان سرپرست فرمانداری چالوس هستیم.

وی گفت: امسال رویداد مهمی داریم که انتخابات مجلس شورای اسلامی است که باید برنامه ریزی و تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشیم و نباید فراموش کنیم که دشمن همواره تلاش می کند تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی شهرستان چالوس بیان داشت: با توجه به اینکه سرپرستی فرمانداری چالوس با فرماندار نوشهر بوده ، با توجه به برگزاری انتخابات نیاز بود که این شهرستان دارای فرماندار مستقل باشد و از تلاش آقای زرودی در زمان سرپرستی فرمانداری چالوس نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

وی گفت: آقای محمد شریفی ، سرپرست فرمانداری جدید چالوس سابقه فعالیت های خوبی در حوزه فرهنگی ، سیاسی داشته و یک روحیه انقلابی و بسیجی دارد که می تواند مسیر توسعه چالوس را سرعت ببخشد.

گرجی بیان داشت: شهرستان چالوس یک شهرستان مهم در حوزه های مختلف مخصوصا گردشگری محسوب می شود و فرماندار جدید چالوس باید با استفاده از همه توان و ظرفیت های شهرستان برای توسعه آن استفاده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه