English

سرپرست فرمانداری خمام:

مردم غزه برای حفظ هویت و استقلال کشورشان تلاش می کنند/ خبرنگاران صدای مظلومیت مردم غزه را به جهان مخابره کنند

سرپرست فرمانداری خمام گفت: فلسطین، خانه‌ی مردمانی است که دهه‌ها با زحمت و سختی برای حفظ هویت خود و استقلال کشورشان تلاش کرده‌اند.

مردم غزه برای حفظ هویت و استقلال کشورشان تلاش می کنند/ خبرنگاران صدای مظلومیت مردم غزه را به جهان مخابره کنند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حسن آدمیت، سرپرست فرمانداری خمام در حاشیه بازدید از کتابخانه شهید بهشتی این شهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار موج  ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و غزه اظهار کرد: فلسطین، نامی که همواره در تاریخ وجود داشته و سرزمینی است که برای بسیاری از ما به عنوان نماد مقاومت و عدالت اجتماعی شناخته می‌شود.

 وی با بیان اینکه این سرزمین، طی سال های طولانی تحت تأثیر رویدادها و تغییراتی قرار گرفته است، افزود: فلسطین همچنان الویت نخست ما و برای بسیاری از ما نماد استواری و مبارزه است.

سرپرست فرمانداری خمام، فلسطین را، خانه‌ی مردمانی دانست که دهه‌ها با زحمت و سختی برای حفظ هویت خود و استقلال کشورشان تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین به عنوان نمادی از استقامت و اراده، در تاریخ باقی خواهند ماند، اظهار داشت: آنها قلبا و یقینا معتقدند که انصاف و عدالت در آینده به سویشان خواهد آمد و این زمین به آنها باز خواهد گشت به طوری که این امید را می توان در همه صحنه های سختی که از آنها در رسانه ها منتشر شده را لمس کرد.

آدمیت خاطر نشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در کشتاربی رحمانه مردم بی دفاع به ویژه کودکان و زنان و ...نشان دهنده خوی درندگی آنهاست و سرانجام آه مردم مظلوم غزه و فلسطین به نتیجه خوش پیروزی ختم خواهد شد.

 وی با بیان اینکه اراده مردم غزه و مبارزه برای حقوق عادلانه‌ در یک جامعه، تا رسیدن به پیروزی برای همه جهانیان درس شده است؛ ادامه داد: امروز همه جهان از صبر و استقامت این مسلمانان در تعجب هستند که چگونه برای رسیدن به دنیایی پر از عدالت صبوری می کنند و دست از عزیزترین هایشان می کشند.

این مسئول با ابراز نگرانی از وضعیت کودکان در غزه تصریح کرد: کودکان فلسطینی در میان تحمل سختی ها، مقاومت و شجاعت قابل توجهی از خود نشان داده اند به طوری که رویاها و آرزوهای آنها با چالش هایی که با آن روبرو هستند دست نخورده باقی مانده و امیدواریم روزی برسد که بتوانند به آنچه که می خواهند برسند.

 وی با بیان اینکه همبستگی با کودکان فلسطینی فقط یک همدردی نیست، افزود: این یک تعهد است، تعهد به آینده ای بهتر و همبستگی ما به معنای ایستادن در کنار آنها، ارائه حمایت و تقویت صدای آنهاست. این به معنای دفاع از حق آنها برای امنیت، آرامش، تحصیل، ایمنی و آینده امیدوارکننده است.

آدمیت خاطر نشان کرد: بچه های فلسطینی که در یکی از طولانی ترین درگیری ها در تاریخ معاصر خود به سر می برند، با سختی های زیادی روبرو هستند و زندگی روزمره آنها با ناراحتی ها و مشکلات زیادی مواجه است، اما این استقامت و ایمان آنهاست که می درخشد و آن ها را تبدیل به یک قهرمان بزرگ کرده است.

وی با بیان اینکه کشتار حدود 4 هزار کودک مسلمان فلسطینی یک نسل کشی آشکار است افزود: آن تعداد از کوکان هم که زنده هستند دچار تلفات روانی از وضعیت موجود شده اند اما با مقاومت وصبر و تحملی بی نظیر ایستادگی می کنند.

 سرپرست فرمانداری خمام یادآور شد: مردم سراسر جهان و از جمله کشور ایران، با بچه های فلسطینی و خانواده های آن ها، ابراز همدردی می کنند، و دعا می کنیم که ان شاء الله هر چه زودتر به آرامش دست پیدا کنند؛ تا بتوانند در صلح و آزادی بزرگ شوند زیرا آنها امید و روحیه ی خود را حفظ می کنند و در هنگام رو به رو شدن با ناراحتی ها یا مشکلات مختلف، شجاعت باورنکردنی از خود نشان داده و می دهند.

وی در خاتمه نقش رسانه های را در رساندن صدای مظلومیت مردم غزه به جهان بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: خبرنگاران راستین و صادق، صدای مظلومیت مردم غزه را به جهان مخابره کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه