English

وحیدی در بازدید از محل اتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود عنوان کرد:

برخورد جدی با مقصران آتش‌سوزی لنگرود

وزیر کشور در بازدید از کمپ سوخته ترک اعتیاد در لنگرود از برخورد جدی با مقصران این اتفاق تلخ خبر داد و بیان کرد: تیم‌های کارشناسی در حال بررسی بوده و با دستور رئیس قوه قضاییه با مقصران و عاملان احتمالی این اتفاق به طور جدی برخورد می‌شود.

برخورد جدی با مقصران آتش‌سوزی لنگرود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، احمد وحیدی، وزیر کشور ، عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود و در جمع خبرنگاران با تسلیت به جانباختگان حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: متأسفانه امروز صبح شاهد حادثه دلخراشی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود بودیم که در اثر آن ۳۲ نفر فوت و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به حضور فوری نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل حادثه، گفت: با توجه به نزدیکی ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه بلافاصله در همان دقایق اولیه نیروهای آتش نشانی در محل حاضر و عملیات اطفای حقیق انجام شد.

 

بیشتر بخوانید:

بازدید وزیر کشور از محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در لنگرود

وزیر کشور برای بررسی حادثه لنگرود وارد گیلان شد

 

وزیر کشور با تأکید بر حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه و انجام کارهای کارشناسی، افزود: به محض وقوع آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود مسؤولان تیم‌های امدادی و نیروهای انتظامی در محل حاضر و به طور جدی به بررسی علل این اتفاق پرداختند.

وحیدی از برخورد جدی با مقصران این اتفاق تلخ و ناگوار خبر داد و بیان کرد: تیم‌های کارشناسی در حال بررسی بوده و با دستور رئیس قوه قضاییه با مقصران و عاملان احتمالی این اتفاق تلخ و ناگوار به طور جدی برخورد قانونی می‌شود.

وی یکی از علل گسترش آتش در مرکز ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود را سازه به کار گرفته شده در این ساختمان دانست و گفت: بر اساس ‌تصاویر دوربین‌های مدار بسته و گزارش اولیه آتش از یک نقطه آغاز و به دلیل پلیمری بودن سقف این ساختمان با سرعت گسترش می‌یابد ولی برای گزارش نهایی باید تمامی اقدامات کارشناسی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه