English

بازدید وزیر کشور از محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در لنگرود

وزیر کشور برای بررسی وضعیت حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود، عصر امروز وارد گیلان و سپس در محل حادثه حاضر شد.

بازدید وزیر کشور  از محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در لنگرود

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، پس از بروز حادثه آتش سوزی یک مرکز ترک اعتیاد در لنگرود، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز، جمعه ۱۲ آبان هنگام بازدید از طرح‌های شهرستان کامیاران، در تماس تلفنی با استاندار گیلان، در جریان این حادثه تاسف بار قرار گرفت و با خانواده فوت شدگان این آتش سوزی ابراز همدردی کرد. 

بازدید وزیر کشور در محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در لنگرود

وی ضمن دستور فوری برای کمک به مصدومان، بررسی دقیق علت آن و برخورد قاطع و قانونی با مسبب یا مسببان این حادثه را خواستار شد و ساعتی قبل هم خود برای بررسی این حادثه به لنگرود وارد شد. 

وحیدی از استاندار گیلان خواست همه تمهیدات و امکانات لازم را برای کمک به مجروحان این حادثه بکار گیرد و علت این حادثه را به دقت بررسی کند تا در صورت قصور انسانی، عامل یا عاملان آن را به دستگاه قضایی معرفی کنند. 

بازدید وزیر کشور در محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در لنگرود

استاندار گیلان در ساعات نخست بروز این حادثه با حضور در محل حادثه آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود، بر انجام خدمات به موقع و رسیدگی ویژه به حادثه دیدگان تاکید کرد.

 

بیشتر بخوانید:

وزیر کشور برای بررسی حادثه لنگرود وارد گیلان شد

 

علت حادثه مرکز ترک اعتیاد لنگرود از سوی گروه‌های کارشناسی و افراد خُبره در دست بررسی است و به محض روشن شدن آن اطلاع رسانی می‌شود.

بازدید وزیر کشور در محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در لنگرود

حادثه آتش سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود واقع در ابتدای جاده کومله این شهرستان، ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز اتفاق افتاد که بر اثر این حادثه، ۳۲ نفر جان باختند و ۱۶ نفر از مددجویان این مرکز مصدوم شده و در حال حاضر در بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت رشت تحت مداوا قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه