English

اعتراض نماینده مردم رشت به واگذاری زمین های صدای و سیمای گیلان به صندوق بازنشستگان کشور

جبار کوچکی نژاد گفت: ۵ هزار مترمربع زمین در بهترین نقطه شهرستان رشت متعلق به صدا و سیمای گیلان بدون هیچگونه ارزیابی و فرآیند قانونی به صندوق بازنشستگان صدا و سیمای کشور واگذار شد.

اعتراض نماینده مردم رشت به واگذاری زمین های صدای و سیمای گیلان به صندوق بازنشستگان کشور

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نسبت به بی توجهی ۵۰ هزار میلیارد ریالی صداوسیمای کشور و عدم توجه سرمایه گذاری برای ارتقا مرکز و کمک به بازنشستگان و شاغلین صدا و سیمای گیلان اعتراض کرد و به جبلی ، رئیس صدا و سیمای کشور نامه نوشت.

مکاتبه ویژه جبارکوچکی نژاد با جبلی، ریاست سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در پی واگذاری منابع ارزشمند استان گیلان به شرح زیر است؛

برادر ارجمند جناب آقای دکتر جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص). احتراما به استحضار می رساند درسال ۱۳۸۷ حدود ۵۵۰۰۰ مترمربع زمین در بهترین نقطه شهرستان رشت (خیابان شهید انصاری) متعلق به صدا و سیما گیلان (زمین و خانه های سازمانی) بدون هیچگونه ارزیابی و فرآیند قانونی به صندوق بازنشستگان صدا و سیما کشور واگذار شد (بخش خصوصی) و صندوق تعهداتی را در قرارداد به عهده گرفت که بعد از ۱۵ سال تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

لذا دستور فرمایید قرارداد لغو و زمین به صدا و سیما گیلان برگردد.

در صورتی که نیاز به مولدسازی باشد یعنی سرمایه گذاری برای ارتقا صدا و سیمای گیلان و کمک به بازنشستگان و شاغلین صدا و سیمای گیلان مورد استفاده قرار گیرد در غیر این صورت تخلف محسوب می شود.

سرمایه بیش از ۳ هزار میلیارد تومان زمین مذکور اگر تبدیل به پروژه های تجاری و مسکونی شود بیش از ۵ هزار میلیارد تومان در اختیار صندوق بازنشستگی کشور قرار می گیرد که در استان های دیگر از این منابع استفاده می شود هیچ سودی برای گیلان ندارد در صورتی که زمین و امکانات متعلق به مردم استان گیلان و توسعه صدا و سیما و کمک به کارمندان و بازنشستگان صداو سیما می باشد.

صدا و سیمای گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه