English

به محض انتصاب مدیرعامل غیر بومی برای منطقه آزاد انزلی؛

طرح سوال از وزیر اقتصاد و تحقیق و تفحص از مناطق آزاد کشور کلید می زنیم

جبار کوچکی نژاد گفت: به محض انتصاب مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از ابزارهای قانونی مجلس برای تذکر و طرح سوال از وزیر اقتصاد و بحث تحقیق و تفحص از مناطق آزاد کشور را در دستور کار خواهیم گذاشت.

 طرح سوال از وزیر اقتصاد و تحقیق و تفحص از مناطق آزاد کشور کلید می زنیم

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت و حومه در مجلس شورای اسامی، در واکنش به خبر انتصاب احتمالی مدیرعامل غیر بومی منطقه آزاد انزلی گفت: به محض انتصاب از ابزارهای قانونی مجلس برای تذکر و طرح سوال از وزیر اقتصاد و بحث تحقیق و تفحص از مناطق آزاد کشور را در دستور کار خواهیم گذاشت.

نماینده رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه گیلان، مدیران بومی و شایسته ای دارد که دولت بهتر است از این افراد در مناصب مدیریتی بهره گیرد، افزود: بدترین مدیریت در منطقه آزاد انزلی در طول تاریخ مناطق آزاد در زمان وزارت آقای خاندوزی بوده است و ظلم آشکاری به منطقه آزاد انزلی شده است.

وی افزود: اگر شایعه این انتصاباتی که جدیدا در منطقه ازاد انزلی مطرح میباشد به وقوع بپیوندد نمایندگان مردم گیلان در مجلس  قطعآ  طرح تحقیق و تفحص از مناطق آزاد را استارت خواهیم زد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه باوجود کثرت نیروهای توانمند، باانگیزه و هماهنگ با دولت در استان استفاده از افراد و نیروهای استان‌های دیگر ظلم به مردم گیلان است، بیان کرد: حضرت آقا بر وظایف نمایندگان درخصوص نظارت بر مسائل مختلف تاکید نموده اند و مقام عالی دولت در استان نیز همکار و دوست  ماست و فضا را کامل می‌شناسد، انتظار دارم که به بحث مدیریت منطقه آزاد انزلی ورود کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در پایان گفت: از دولت انتظار داریم که به حرف نمایندگان مجلس، نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده عالی دولت در گیلان و افکار عمومی که دغدغه استفاده از نیروی بومی برای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دارند توجه نماید.

گفتنی است، محمد سجاد سیاهکارزاده گزینه جدید دولت برای مدیرعاملی منطقه ازاد انزلی است که انتصاب او با واکنش منفی شدید مردم و مسئولان مواجه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه