English

استاندار در تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی گیلان؛

هدف دستگاه های اجرایی رضایتمندی مردم باشد

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: همه دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا در تمامی بخشها با خدمت رسانی موثر، رضایت مردم جلب شود.

هدف دستگاه های اجرایی رضایتمندی مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان،  عصر امروز در جشنواره استانی شهید رجایی و آیین تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر گیلان در رشت اظهار کرد: یکی از ویژگی‌ها و علل ماندگاری شهید رجایی مردمی بودن این شهید بزرگوار بود او که خود را خادم مردم می دانست و برای رضایت آنان و خداوند تلاش می کرد و به همین دلیل رضایت مردم باید اولویت ما باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: دشمنان طی سال جاری توطئه های زیادی برای ایجاد اغتشاش در کشور انجام دادند اما مردم ما نقشه های شوم آنان را می‌دانند و اعتنایی به هجمه تبلیغاتی گسترده دشمنان نداشته و ندارند و ما باید قدردان این ملت باشیم.

وی ادامه داد: از سویی در برهه کنونی افتخار ما آن است که در دولتی خدمت می کنیم که توسط مقام معظم رهبری مدال تشویق دریافت کرد و رئیس جمهور این دولت مردمی است، باید رضایتمندی ارباب رجوع و مردم در اولویت دستگاههای اجرایی باشد.

استاندار گیلان اضافه کرد: البته علاوه بر رضایت مردم، باید در حوزه بهره‌وری، افزایش راندمان تولید و سرعت کار و تولید نیز تلاش و در این بخشها پیشرفت قابل توجهی اشته باشیم که به طور حتم همه این امور باعث رضایتمندی مردم و ارتقا آن می شود.

وی بیان کرد: وقتی در کنار مردم قرار می‌گیریم باید خاضع و فروتن باشیم چون همه ما خادم ملت هستیم و از سوی دیگر باید انتقادات و نقدها را شنیده و به شایعات و شبهات پاسخ دهیم و عملکرد خود را شفاف و مشخص در معرض دید و قضاوت مردم قرار دهیم.

استاندار گیلان با تاکید به دستگاههای اجرایی در خصوص تهیه عملکرد دوسالانه خاطرنشان کرد: همه دستگاهها باید عملکردهای دوساله خود را آماده و بروز رسانی کنند ضمن آنکه وضعیت مصوبات سفر رییس جمهوری نیز با آمار و ارقام سریعتر مشخص شود.

در پایان این جلسه نیز از سه فرماندار و ۱۲ دستگاه اجرایی برتر استان گیلان با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد که فرمانداران شهرستانهای فومن، ماسال و رودبار به عنوان برترین فرمانداران گیلان انتخاب شدند.

همچنین شرکت برق منطقه‌ای، گمرکات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل بنادر و دریانوردی، بیمه سلامت، ثبت احوال، آموزش فنی و حرفه ای، راه آهن شمال ۲، اقتصاد و دارایی، بنیاد مکسن، جهاد کشاورزی و بهزیستی در بخشهای مختلف به عنوان دستگاههای برتر استان گیلان انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه