English

با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری صورت گرفت؛

برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور استاندار گیلان همزمان با سراسر کشور

آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان، همزمان با سراسر کشور با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بصورت ارتباط تصویری برگزار شد.

برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور استاندار گیلان همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آئین تجلیل و تکریم سراسری بیش از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت امروز (چهارشنبه) با محوریت بانوان و شعار  "جهاد مقاومت از دیروز تا امروز" با سخنرانی آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری و با حضور آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا در سالن شهدای فراجا رشت برگزار شد.

استاندار گیلان

دشمنان ایران ملت ما را نشناختند

استاندار گیلان در این آئین در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان گفت: دشمنان ما با جنگهای ترکیبی قصد ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی ما دارند اما آنان ملت ما را نشناختند.

اسدالله عباسی اظهارکرد: کسانی که جوانان ما را به خاک و خون کشیدند و دستان آنان به خون فرزندان ما آغشته است امروز شعاز زن زندگی آزادی را تجویز می کنند و جنگ ترکیبی راه می اندازند اما به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان ما اشتباه محاسباتی کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: دشمنان امسال خیلی تلاش کردند تا اغتشاش برپا کنند اما مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ما هوشیارند و تمسک مردم ما به اسلام و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی است و ایمان راسخی دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر راه را نشان دادند و شهدا راه ما را روشن کردند و هم اینک نیز مشعل روشن هدایت در دستان باکفایت مقام معظم رهبری است.

استاندار گیلان اضافه کرد: هم اینک وحدت، همدلی و اتحاد را در جامعه شاهدیم و انقلاب اسلامی این همدلی را به جهان اسلام صادر کرده و در اربعین نیز شاهد بودیم که سنی ها و حتی مذاهب دیگر در این مراسم حضور یافته و موکب برپا کردند.

وی بیان کرد: امروز افتخار می کنیم که در تمامی جبهه های اقتصادی و فرهنگی دشمنان را شکست دادیم و با قدرت راه و مسیر خود را ادامه می دهیم چون درخت تنومند اسلام ریشه در اعماق اعتقادات دینی ما دارد و کشوری که برگرفته از دین مبین اسلام است را به دشمن نمی دهیم.

عباسی به حضور رئیس محترم جمهوری در سازمان ملل اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۶۰ شهید رجایی در سازمان ملل جنایات رژیم طاغوت را نشان داد و روز گذشته نیز آیت الله دکتر رئیسی با نشان دادن تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی عمق جنایات آمریکا را نشان داد و همان شیوه و راه شهید رجایی را ادامه داد.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه به الگو قراردادن مادران و همسران شهدا در جامعه اشاره و اظهار کرد: مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا الگوهای جامعه ما هستند چون آنان با پیروی از حضرت زینب(س) جهاد و مقاومت را به خوبی به جهانیان نشان دادند و الگوهای مناسب جامعه ما بشمار می روند.

استاندار گیلان همچنین با ارج گذاری به کلام الله مجید قرآن کریم تاکید کرد: قطعا خناسان و دشمنان نمی توانند با سوزاندن کلام شریف قرآن کریم در ایمان و اعتقاد مسلمانان رخنه ایجاد کنند و ملت عزیز عشق و ارادتشان به دین مبین اسلام روز به روز فزونتر می شود.

این آئین، در آستانه آغاز چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس با شعار "ما متحد هستیم" برگزار و در پایان مراسم از پیشکسوتان و خانواده ها و رزمندگان دوران دفاع مقدس گیلان با حضور آیت‌الله فلاحتی و دکتر عباسی تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه