English

استقبال زوج‌ها از طب سنتی برای درمان ناباروری در گیلان/مراکز درمان ناباروری خصوصی گیلان به کمک جوانی جمعیت می آیند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مراکز درمانی ناباروری خصوصی گیلان ۱۰۰ درصد متعهد به جبران هزینه درمان هستند.

 استقبال زوج‌ها از طب سنتی برای درمان ناباروری در گیلان/مراکز درمان ناباروری خصوصی گیلان به کمک جوانی جمعیت می آیند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت: ۳ مرکز درمان ناباروری خصوصی گیلان با بیمه پایه قرارداد دارند و ۱۰۰ درصد متعهد به جبران هزینه‌ها هستند.

این مسئول، با اشاره به فعالیت ۲ مرکز تخصصی سطح دو درمان ناباروری در شرق و غرب گیلان تصریح کرد: ۶۱ مطب پزشکی در گیلان نیز برای مشارکت درارائه خدمات جوانی جمعیت ، با بیمه‌ها قرارداد دارند.

وی از راه اندازی یک مرکز فوق تخصصی سطح ۳ در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) خبر داد و افزود: این مرکز با تأمین یک دستگاه سونوگرافی، جذب دو کارشناس جنین‌شناس در آزمایشگاه و خرید یک دستگاه میکروسکوپ برای خدمات رسانی به زوج‌های نابارور راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعهد خدمات خـاص ناباروری (IVF، IUI، ICSI، FET)، افزایش دارو‌های نازاییِ به ۶۳ قلم و ارایه خدمات به زوج‌ها برای افزایش جوانی جمعیت را از دیگراقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای درمان ناباروری در استان اعلام کرد.

دکتر آشوبی با اشاره به استقبال زوج‌ها از طب سنتی برای درمان ناباروری در گیلان گفت: دو پزشک متخصص طب سنتی در گیلان، مشاوره‌ها در این زمینه را به زوج‌های نابارور ارائه می‌دهند و به‌زودی مرکز تخصصی طب سنتی درمان ناباروری را در کلینیک شهدای سلامت رشت دایر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه